Hans, kijk zelf eens wat je onder de foto schrijft.
Wie zou daar nou geen interesse in hebben?
Ik heb nog steeds zoveel plezier van de vorige.
Ik ga voor je informeren en dan hoor je het zsm!
Helemaal top.
Berichtje aan iedereen hier.
Hebben jullie trouwens gezien wat voor een kanonnen mijn gele Vostok op het moment achter zich laat in de verkiezing van het mooiste horloge van het forum 2022
Lachen.
Die Slava wil ik ook!
Nee, gauw eens kijken. Ik dacht dat er alleen pateks en eolexen in dat topic stonden, dus ik had het overgeslagen.
Jeemig!
Gevonden in deel 3. Stem erbij en niet eens om te slijmen. Ik vind dat ding top.
Helemaal mooi.
Kijk maar eens bij post 37 in dat draadje.
Daar heb ik op een rijtje gezet waar ik op dat moment vòòr zat.
Dan zie je, geld maakt niet gelukkig
Leuk! Heb er ook een bijgedrukt. Je staat op 4 %.
Prachtig, dit was niet de achterliggende gedachte bij mijn postje, maar het is natuurlijk een leuk bijeffect.
Ik heb ook even op mijn ex gestemd
Hé Erik.Bedankt.
Ik heb haar in Mei van @Sjaak gehad.
Nooit geweten dat ze ook nog ooit van jou is geweest. Leuk.
Aha ik dacht dat ik hem aan jou had verkocht. Pff het zal de leeftijd wezen die mij vergeetachtig maakt
Blijft jouw ex. Niks verkeerd gezegd toch?
Een forumlid heeft m voor mij destijds mee besteld, ik ben de naam even kwijt.
Ooit eens via @vouwfietser deze aangekocht.
Tussen al het andere geweld siert deze de pols van mij en/of mijn dochter nog zeer regelmatig.
Had het nog niet gezien maar gelijk even gecheckt en gestemd.
Zou toch geweldig zijn als tussen al dat horloge geweld een Boctok met de prijzen vandoor gaat.
Yep. En terecht, die gele Vostok is de bom. Die kanonnen zijn inderdaad vaak kanonnen - lomp en zonder humor.
Ja zeker! Mooie foto’s @anon53002072EV. Er rijdt zeker iemand paard in de familie?
Ik zit zelf ook te broeden op een bijdrage. Heb wel wat met het thema. Ook nog wat oude dingen van de boerderij thuis. En de usa tripjes. Maar daar past een oud fourties horloge beter bij.