Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VIII

Stemmen moet trouwens nog na 4 dec meen ik. Dus nog even terug naar die site dan mensen. :blush:

Eeeehhhhh, Ik vind het helemaal prima Dirk, en het maakt me echt helemaal geen ruk uit, maar, zoals ik het hier kan zien heb je wel op de Nomos gestemd.
Helemaal goed, want dat is ook een knap horloge.

1 like

Ik heb net antwoord gekregen van Poljot24:

"don’t worry about the ticking sound, this is normal for this caliber. Some do tick like that, some don’t.

As long as the watch is running fine, everything is ok (if something was really lose inside, the watch would not run properly…)"

1 like

De zwarte uitvoering van de Slava GS. :wink:

14 likes

Ook heel mooi.
Maar de witte wint wel op alle fronten, wat mij betreft.
Dit is gewoon een mooi horloge.
De witte is meer van eeehhhh, waauuw.

1 like

Paarden aan huis.
Vrouw en dochter zijn er druk mee.

1 like

Leuk, dan kun je je vrije tijd wel kwijt! Mijn vader was boer en paarden liefhebber. Voor de aangespannen variant. Ik heb wel paard gereden, en hielp mee met de paarden keuringen, hoefsmid etc. Maar vond de traktoren leuker. :blush:

1 like

Duh :ok_hand:t2:

2 likes

Je hebt nog wel even garantie tijd dacht ik Tiphany. Staat in de brief verwacht ik. Bovendien heb je het geluid gemeld. Zou het dan eerst een tijdje aanzien. En beide regelmatig dragen. Hij laat ze allemaal even lopen voordat ze de deur uit gaan. Dat vertrouw ik wel.

1 like

Ja, 2 jaar dacht ik. Ik heb het inderdaad al gemeld, het staat op mail, dusja ik wacht het even af. :+1::crossed_fingers:

1 like

Antwoord op vraag over kroon Strela (tu) van @Phyl . Ik heb vrijwel dezelfde Strela (andere kleur). Met mijn primitieve schuifmaat meet ik een diameter van 7.5mm bij een dikte van <2mm. Helpt dit ?

11 likes

Dank u. We zullen verder zoeken en navraag doen, bedankt

1 like

Even wat vlaggen mensen! Het wordt zo stil hier! :cowboy_hat_face: :sunglasses:

12 likes

Haha, dat was niet mijn intentie. Verkeerde bolletje gekozen. Blijkt het bolletje boven de foto te zijn ipv eronder. Gecorrigeerd.

2 likes

Zal eens gaan kijken in mijn voorraad wat ik heb.

3 likes

Ben benieuwd. Bedankt alvast

Deze paardehoofd. heb ik ooit van een brit gekocht samen met mijn Ostwok

1 like

Deze vandaag aangekomen in New York, geruild voor een yank.

De amerikaan is helemaal blij met zijn ‘conversation piece’

8 likes

Zou het deze ook zijn of een gelijk model?
Heb hem al een jaartje of 4 in bezit.

1 like

Leuke Timex inderdaad, met die verzonken kroon.