Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VIII

Vandaag kijken of deze Zim zich gedraagt.

12 likes

Internationaal ruilen! Tof :smiley: hoe vind je dat soort contacten/deals? Of kende je 'm al?

1 like

Via een aantal FB groepen. Soms krijg ik horloges in ruil voor stroopwafels. Kreeg van UGLY een horloge op veterans day. Was voorgedragen omdat ik in de eerste Golfoorlog in turkije zat. Ook wel een een horloge of twee geruild. Russen zijn daar dubbel of trippel over de kop.

Ooit kom ik eens een week of drie kamperen in je achtertuin om je memoires op te schrijven. Met een goeie fles slivovice erbij. Ik krijg hoe langer hoe meer het gevoel dat dat een verdomd interessant boekje zou zijn. :grin:

12 likes

Ha ha! Goede pakkende cover alleen al! :+1:

1 like

Dat drankje was voor mij te sterk. Melk was daar duurder. Tjechie was het volgens mij?
Ik heb geen maag meer dus een goedkope alcoholist

Mijn gastheer stookte het zelf. :sob:

Goeie “lokaal” gestookte kan hard variëren, dat loopt van 40° tot tegen de 60°. Ik vind de sweet spot rond de 55° liggen :wink:

Bull’s eye. Of Bill’s eye?

Haha, een van mijn vrienden ook. In een wip teut van ééntje, maar ook snel terug nuchter. Eigenlijk niet eens zo’n slecht gevolg. :smiley:

Dat zijn de beste! :sunglasses:

1 like

Van assistent kontenwasser tot opperkontenwasser met een grote omweg

1 like

Heb nog wel een plekje in de herberg

In het Duits klinkt dat nog beter. ÜberArschReiniger.

Maar goed, het ontspoort naar off-topic :see_no_evil:

Kan je je collectie beginnen uitbreiden naar Great Britain horloges, want je hebt onderhand wel al elke Soviet klok ooit gemaakt :grin:

3 likes

Heb nu timex uit Filipijnen, GB, USA en West-Germany

Maar nu stop ik want er zijn vast geen russische timexen

Vandaag de big dot scuba dude met Milanese band

14 likes

Even gewisseld naar de winnaar :1st_place_medal:

20 likes

:muscle::+1::+1:
Even een huishoudelijke mededeling, ook voor @anon53002072EV, de country en western foto contest is weer geüpdatet. :wink:

En voor de thuisbrouwers, @slls Hans brouwt zelf bier, ook leuk. :beers:

Update: Bas heeft een leuke Komandirskie te koop, zie blauwe gedeelte.

5 likes

En wederom een wijzers over elkaar foto zonder dat het mijn intentie was. Zal mijn knutselprutser karma zijn …

10 likes

Wacht nou even tot 10 over 10 Bram. De traditionele presentatie-stand-foto. :wink:

10 over 8 mag ook, voor 24 uurs horloges. :grin:

11 likes

Vraag voor de ervaren poetsmannetjes- en vrouwtjes: verwijderen jullie de bezel alvorens aan de slag te gaan met Polywatch?

Nu real time en horloge van vandaag en gisteren.

Een van mijn laatst gekochte. Loopt prachtig na garantie beurtje bij Meranom.

13 likes