Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VIII

Ik dénk dat hij het over het bandje heeft.

1 like

Gaat over het bandje. De Scubadude gaat gewoon mee onder de douche. Alleen zout zeewater vermijd ik.
Er staat ergens op YouTube een test met een Scubadude in een druktank en die crasht pas bij meer dan 600 meter diepte!

1 like

Mooi werk!
Hahaha, die gouden sparappels! :rofl:

1 like

Mogguh!

Het gebrek aan een Vostok te zijn compenseert deze Luch met zijn enorme schoonheid. :relieved:

16 likes

Gefeliciteerd! Ik feliciteer ons allemaal, eigenlijk.

3 likes

Die is heel mooi.

1 like

Thx! :blush:

Ah ja, duh. Ik ben nog een totale leek in de hobby, vandaar de vraag. Ik vind het super staan met de leren band zo!

1 like

Fijne Vostokvrijdag!

15 likes

Dankjewel! Welkom op het HF en vooral bij dit bijzondere topic van liefhebbers van Russische horloges.
Overigens ben ik ook liefhebber van vele andere merken. Ben in het bezit van 2 Vostoks en er staan er nog 2 op mijn verlanglijstje maar dat zal nog wel even duren voordat ik die kan kopen met de huidige situatie.

2 likes

chaika-gaz-14-limousine

Morgen, ben ik laat? Wat een gezellige drukte alweer!

Eddie gefeliciteerd met je 15e plaats in de ere gallery!

Mooie Vostok Vrijdag iedereen!

@JimmyDee welkom hier!
(Zo’n bandje kan weer wel tegen water :wink:)

13 likes

Goede Vostokvrijdag! Ik draag mijn Vostokje links en de Brunmotagne rechts. Ik kon niet kiezen.

11 likes

Dank je wel man.

1 like

Fijne Vostok-vrijdag!

14 likes

Bedankt voor het warme welkom iedereen :grin:

Mijn Vostok Amphibia Zissou, aangeschaft na het behalen van mijn vaarbewijs :sailboat: The Life Aquatic blijft één van mijn favoriete films.

17 likes

En met de correcte ribbel band zo te zien! :+1:

2 likes

Wordt weer gezellig druk hier. Nieuwe liefhebbers met verse Boctoks en mooie verhalen. Leuk. Wens iedereen een hele fijne Boctok vrijdag.

14 likes

Waarom deze keuze Petra? Zijn toch ook 18mm Shark bracelet’s? Of vind je 22mm beter bij de kast passen. Beetje inspannend maar heb gezien dat deze kasten worden uitgefreesd naar 22mm. Eigelijk een hele mooie oplossing maar niet voor iedereen haalbaar. Snap ik ook wel weer.

2 likes

De funky 12 patina Raketa

16 likes

22 mm staat beter, 18 mm is geen gezicht. En Freezen, nee, daar begin ik niet aan.

2 likes