Mooi! Welke referentienummer heeft deze? Of is het een mod?
Thanks Het is inderdaad een mod!
Ik wist niet dat Raketa een horloge gemaakt had voor Lokomotiv Moskou. Buiten dat een heel mooie prijs voor een nieuwe Raketa
Eigenlijk staat er ‘Pakema’. Verkoper heeft hiet goed gelezen.
Al weer een paar dagen deze fijne 3133. Zie je niet vaak in cyrillische beschrifting.
Dat is waar. Vergelijkbare modellen uit de standaard lijn staan voor 1500 euro bij de fabriek. Deze zou trouwens 2e hands zijn? ( En mits het allemaal klopt? ‘Taekema’ buy the seller
)
Ik zie niet direct problemen, kast en wijzerplaat zijn afkomstig van het bestaande “Sukhoi Su25” model met dan enkel de print van het sport team toegevoegd. Ik heb persoonlijk ook nog geen fakes gezien van de nieuwe Raketa horloges van na 2011.
Ok. Misschien toch gewoon een ondeskundige verkoper en leuke kans voor een verzamelaar.
Staat er trouwens ‘2014’ midden onder? Niet erg scherpe foto.
Ik kan het ook niet zien. Voor zover ik weet is er in 2014 niks significants gebeurd voor die ploeg. Het basismodel “Sukhoi Su25” bestaat voor zover ik weet sinds 2017 en Lokomotiv was Russisch landskampioen in 2018, misschien ter ere daarvan?
De realisatie is er intussen, naam aangepast en prijs is omhoog. Blijft een tof ding, maar ik ging al passen voor de originele prijs.
Klopt, als je op de foto inzoomt zie je een trofee en 2018. Good catch
En niet zo’n klein beetje! 1500!. Zie ook mijn bericht.
Die leest mee hier.
Oef, 1500… ja, dan moet die wel op een verzamelaar vallen. Als het klopt dat er maar 27 wereldwijd van zijn (wat best zou kunnen; het zijn geen goedkope horloges, mogelijk kadootje aan de voetballers zelf, en daar zijn er idd niet veel van) dan is het wel een zeldzaam beestje.
Zeer zeker, maar niet ‘1500’ zeldzaam voor mij. (en jou geloof ik?). Moet nog zien waar hij voor weggaat. Of blijft.
Een originele met een nog niet afgesleten zwarte rand, dat zie je niet vaak.
Leuke radio Richard! Doet die nog iets?