Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VIII

Lekker uitwaaien op het strand :sunglasses:

Ik woon tegen de Duitse grens aan dus kom niet zo vaak aan de Noordzee. Maar vanaf volgende week ben ik wel weer te vinden aan de Andamanse Zee in Thailand. Ik ben nog aan het nadenken welke Vostok ik mee zal nemen.

4 likes

Dit model doet het ook goed aan zee, Erik! :wink:
Maar Thailand klinkt ook geweldig! Veel plezier alvast! :sunglasses:

7 likes

De Scuba dude met de turquoise dial in de 420 kast staat nog hoog op mijn lijst. Die heeft veel weg van die van jou. Alleen de prijs van de nieuwe turquoise in de 420 kast vind ik op dit moment te hoog maar die gaat er uiteindelijk zeker komen.

Thanks. Gaat helemaal goed komen :slight_smile:

1 like

De echte klassieke scuba dude! :+1:

2 likes

9 likes

10 voor 2. Ik kon het niet laten. Even snel van de pols voor een plaatje.

13 likes

NA: wat een beauty :star_struck: Ander bandje opgedaan :blush:

13 likes

naar één van de Nederlandse eilanden geweest ,ik was laatst nog op Terschelling.

1 like

Nu zie je de blauwe boot van mijn Poljot foto scherp. :wink:

2 likes

Ik zie KNRM Terschelling. en een stuk sail van een onderzeeër

1 like

En de beroemde Brandaris, historische reddingboot. Genoemd naar de al even bekende vuurtoren in West Terschelling. :+1:

1 like

het is de oudste vuurtoren van Nederland ik denk uit 1560, wij hadden een huisje gehuurd met met bedstee. doen we ook wel eens op Ameland van die Commandeurs woningen

1 like

Ja altijd fijn die eilanden Richard!
Wij hadden een appartement in dorp West Terschelling. Derde keer meen ik. Verveelt nooit, prachtige wandelingen gemaakt en ook veel geluk met het weer gehad. Ook ooit op Texel geweest en lang geleden op Ameland met de motor. :grin:

8 likes

het is altijd mooi ik ken mijn er heel goed vermaken, Texel ben ik ben ik al 40 jaar niet meer geweest terwijl ik er 10 KM van af woon.

1 like

Nog even tegen het “sail” aankijken. Het deel dat boven water uit steekt bij opduiken.

3 likes
3 likes

Hoe maken ze die filmpjes? Prachtig!

2 likes

6 likes

Vandaag de bruine Scuba dude
Mooi egaal verkleurt met mooie sunburst

Fijne dag heren

11 likes

En de dames? Wij willen ook best een fijne dag. :grinning:

5 likes