Lekker uitwaaien op het strand
Ik woon tegen de Duitse grens aan dus kom niet zo vaak aan de Noordzee. Maar vanaf volgende week ben ik wel weer te vinden aan de Andamanse Zee in Thailand. Ik ben nog aan het nadenken welke Vostok ik mee zal nemen.
Lekker uitwaaien op het strand
Ik woon tegen de Duitse grens aan dus kom niet zo vaak aan de Noordzee. Maar vanaf volgende week ben ik wel weer te vinden aan de Andamanse Zee in Thailand. Ik ben nog aan het nadenken welke Vostok ik mee zal nemen.
De Scuba dude met de turquoise dial in de 420 kast staat nog hoog op mijn lijst. Die heeft veel weg van die van jou. Alleen de prijs van de nieuwe turquoise in de 420 kast vind ik op dit moment te hoog maar die gaat er uiteindelijk zeker komen.
Thanks. Gaat helemaal goed komen
De echte klassieke scuba dude!
naar één van de Nederlandse eilanden geweest ,ik was laatst nog op Terschelling.
Ik zie KNRM Terschelling. en een stuk sail van een onderzeeër
En de beroemde Brandaris, historische reddingboot. Genoemd naar de al even bekende vuurtoren in West Terschelling.
het is de oudste vuurtoren van Nederland ik denk uit 1560, wij hadden een huisje gehuurd met met bedstee. doen we ook wel eens op Ameland van die Commandeurs woningen
Ja altijd fijn die eilanden Richard!
Wij hadden een appartement in dorp West Terschelling. Derde keer meen ik. Verveelt nooit, prachtige wandelingen gemaakt en ook veel geluk met het weer gehad. Ook ooit op Texel geweest en lang geleden op Ameland met de motor.
het is altijd mooi ik ken mijn er heel goed vermaken, Texel ben ik ben ik al 40 jaar niet meer geweest terwijl ik er 10 KM van af woon.
Hoe maken ze die filmpjes? Prachtig!
En de dames? Wij willen ook best een fijne dag.