Oeps Johan. Vast niet ‘uitsluitend’ bedoeld Petra!
Ik vermoed Adobe After Effects of iets vergelijkbaars.
Oeps 🫣 sorry .
En dames natuurlijk ook een hele fijne dag toegewenst
Mag ik de dames en heren nog even attenderen op de nieuwe foto challenge? Richard iets voor jou? Schepen!
Oh, ik dach douchen met horloge om…Maar ik heb wel een Vostok met een schip op de wijzerplaat.
Mooi begin Petra!
ik douche altijd met horloge om ,laatst per ongeluk met vintage 090 om keurig droog gebleven dat doen ik nooit met vintage
Leuk artikel!
Misschien krijgt iemand hiermee inspiratie om met haar/zijn radioroom mee te doen met foto challenge nr 84?
Hahaha ik vat 'm Jan! Alleen nog een schip vinden
Jou lukt dat Folkert!
Goedemorgen Bostok vrijdag liefhebber. Doe deze morgen vooral voorzichtig. Spekglad. A12 file van een uur door ongeval. Heb dus geen haast te vertrekken en thuis smaakt de koffie overheerlijk.
Nieuw restauratie projectje.
Oud boekje van zilvervloot rekening? Lego boot, bootje voor in bad?
Of ik dat boekje nog heb betwijfel ik… Lego ligt ver weg opgeborgen voor toekomstige kleinkinderen. Maar het is een leuk idee!
Vogels voeren in de witte poedersneeuw. Mooie wereld vanmorgen!
Fijne Vostok Vrijdag!
Gisteravond deze vostok om bij een vroege kerstborrel met (ex)collega’s. Eentje zag direct dat er iets bijzonders was met de wijzerplaat. De vrouw in het gezelschap. Toen moest hij de hele tafel rond! Maar duurde even voor ze door hadden wat er nu precies anders aan was. Sommige dachten ook dat dit blijkbaar typisch Russische tijdsaanduiding was.
Jij bent ook wel creatief Bill! Ooit met de boot uit Canada gekomen, kun jij wat mee!