Dat is dan ook een heel mooie Vostok.
Ik heb een 420 zoals bekend en een 110 Radioroom welke alleen redelijk comfortabel zit met een FKM band. Te rechte lugs. Bovendien heb ik 'm verknald met brushen. Hij loopt +35s/dag. Op moment draag ik 'm alleen in zee, wil geen zout in andere horloges hebben.
Misschien ooit in een andere kast plaatsen, het is toch een leuke wijzerplaat…
Hmmm, misschien toch nog eens een 18mm mesh bestellen bij Ali, staat ook erg goed op een 420 kast.
Dit was persoonlijk niet al te best jaar daarom (na veel wikken en wegen)deze Big zero .
Gorbatsjov droeg deze horloge ook en vond de vergelijking wel passend.
Morgen beginnen we op 0
Allemaal een gezond en gelukkig nieuwjaar toegewenst en dat we nog veel mogen genieten van deze prachtige forum en leden .
Ik wens iedereen een heel goed 2023. Het nieuwe jaar is voor mij inmiddels een uur oud
Proost Erik!
De dag dat de oorlog begon ontving ik deze opknapper. Vele Russische tanks volgde deze staat. Laten we hopen dat dit jaar vrede brengt. De beste wensen voor 2023.
Ik wens alle forumleden een goed 2023 .
Je kunt het verschil goed zien Richard. Ik had ooit een foto met die 2 met de achterkanten tegen elkaar. En dan van opzij, dan zag je het onderscheid heel mooi.
Ik zal kijken of ik ook een foto heb heb met beide achter kanten .
Ik bedoel, leg beide horloges (voorzichtig) met de achterkant op elkaar.
En dan van “op zij” een foto maken.
Dan zie je perfect het verschil in maat en in dikte van de kasten.
dan zal ik een nieuwe foto moeten maken ,eerst een nieuwe batterij kopen anders ken je geen foto maken ,van die telefoon wordt ik niet goed met die kleine lens
Ik heb adhd dus mijn vostok ook.