Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VIII

2995 euro?
Wohw, ik word slapende rijk ! :innocent:

1 like

Dankje voor je wijze woorden Jan. Van het bedrag lig ik niet wakker. Een horloge moet inderdaad fijn lopen en ik ben niet van plan een mega verzameling horloges aan te leggen die je vervolgens nauwelijks draagt. Ik voel me alleen altijd een beetje beginner/amateur hier met mijn 2 Vostoks tussen al ervaren verzamelaars die er tientallen in de kast hebben liggen… Dan is het jammer dat 1 van de 2 nogal matig loopt.

Qua horloges ben ik vrij breed geïnteresseerd en hoop binnenkort mijn eerste Chinees om de pols te hebben. En dan niet een “hommage” of schaamteloze kopie maar een jaren 70 achtige dresser handopwinder met inhouse Chinees uurwerk (Merkur). Verder loop ik net zo graag met mijn Tissot of Atlantic vintage erfstukken of met mijn Casio Duro quartz…

3 likes

Fijne Vostok vrijdag

13 likes

Bij gebrek aan Vostok, maar een plaatje van de Poljot :innocent:

14 likes

Morgen feestje. Horlogevestje en kostuum liggen klaar

Die condoom op laatste foto blijft ongebruikt…is denk ik 30-35 jaar oud. Werden uitgedeeld aan soldaten ik denk voor over de lopen van hun geweer tegen vuil😁
Handgeschilderd, ik zie nog de initialen op de wijzerplaat. Volgens mij T.B.
Nu onze fantasie gebruiken…

9 likes

Amphibia in Obertauern, Oostenrijk.

21 likes

Gelukkig mooi wit! Leuke foto!

3 likes

Straks deze even om als avondwissel.

11 likes

Als het cyrillische schrijfletters zijn, en dat zou logisch zijn, dan staat daar. Г.Б.
(Mijn toetsenbord heeft niet de schrijfletters, dus dat waren de cyrillische blokletters.)

Г spreek je uit als g zoals in goal. Б spreek je uit als b zoals in bad.
Nu nog namen erbij zoeken Bill. :grin:

Hmmmmm. Jan is toch makkelijker…

1 like

Leuke puzzel toch? Misschien heeft Dirk een idee? :blush:

Onder een kostuum hoort een dresser Bill. Bijzonder mooi horloge, dat wel…

Verstandig dat je dat condoom niet meer gaat gebruiken… :grin:

Ienemienemutte

11 likes

Ik heb inmiddels een Russische versie van Windows XP. Nadeel: elke keer als je een window opent, dan valt er een oligarch uit.

afbeelding

2 likes

Edox!

Als je echt principieel bent installeer je ReactOS dat je gratis legaal kunt gebruiken net als Linux. Dan ben je Microsoft vrij, net als de Russische regering voorschrijft. Geen imperialistische software :grin:

2 likes

Die moet ik ooit nog eens proberen op een test PC. Ik ben een Linux Mint gebruiker; de laatste Windows versie die hier daadwerkelijk gebruikt werd was XP.

2 likes

Mint heb ik ook veel gebruikt, Manjaro nog steeds in gebruik naast Windows 11.

1 like

Avond wissel…

12 likes

Dat werd je toch al van je wijn Hendrik :scream: :joy:

Anyways: allen nog een mooi Vostok 2023 gewenst :grinning:

4 likes