is wel een redelijk geslaagde poging om van Arch iets fatsoenlijks te maken. Arch zelf is als een IKEA bouwpakket waar zowel de handleiding als allerlei onderdelen standaard ontbreken. Maar ok, dit is wel erg off-topic.
Verder waren er 2 x 31659 voor dikke 785 euro/ stuk. Zie mijn post gisteren, maar die zijn al weg zo te zien. Zeer zeldzaam maar ik vond de wijzerplaten niet zo mooi van ontwerp, en heb al een 31659.
Zo, na lange tijd weer terug in Nederland. Hopelijk iedereen, na alle feestdagen, weer een beetje in zijn of haar normale doen? Goede start van het nieuwe jaar, morgenochtend eerst even naar Houten en snuffelen op de Rikketik. Heb op mijn Zweedse plekkie bijna geen verbinding dus vandaag dit draadje weer even bij gelezen. Weer een hoop gepost en gebeurd. Goed bezig, jongens en meisjes. Las ook de berichten van Folkert.
Kan het zijn dat dit lastige uurwerk eerder onderwerp van gesprek is geweest? Kans is groot dat je het probleem moet zoeken in de balansas. Of pivot van de balansas niet recht, of lagerstenen droog, vuil of defect. Ook een Boctok uurwerk moet acceptabel kunnen functioneren.
Ja mijn Scubadude functioneert prima, deze Radioroom helaas niet. Is net 1 jaar oud en ziet er van binnen op het oog prima uit maar ik ben geen expert. Ik ga er geen tijd meer in steken, hij was €60 nieuw en ik weet nu dat ie gemiddeld -15s/dag loopt als ik m overdag draag en hij 's nachts plat ligt, dial up.
Ik ga 'm enkel nog gebruiken om er mee in zee te zwemmen zodat mijn andere duikers niet gesloopt worden door het zeezout. Met een FKM bandje draagt de 110 kast ook nog redelijk comfortabel bij een dagje strand.
Zeezout is echt erg, 10 minuten in zee en de bezel zit al muurvast, na afspoelen thuis onder de kraan komt ie weer los