Welkom terug Dirk! Ik dacht al, internet is zeker slecht daar. Je was zo stil.
Veel plezier morgen en ook de anderen die gaan.
Ah de cb 550 four! Ook gehad, heel fijne motor!
zijn idd mooi, na een tijd zij je uitlaten verrot ,heb ik alles op één achter uitlaat ver last
Ik had hem niet lang genoeg daarvoor. Elk jaar een andere, en elke keer zei ik,
deze doe ik nooit meer weg!
Maar die orginele Honda 4 in 1 was eigenlijk ook veel te stil. Mijn cb 750 four, net zo.
De meesten zetten er meteen al een Marchall eind demper op of zoiets. O ja Dunstall was ook populair.
Even on topic weer. Nog steeds deze fijne scuba om de pols.
Ik moet zeggen, mooi spul Huub!
Dank! En ik zal de verleiding nog wat groter maken; ik kwam ook nog een toffe Chaika tegen die de la mag verlaten. Ik kan echt niet alles bewaren, want ik vind andere dingen ook weer leuk 🫣
Mooie zeemeeuw ook!
Je bent flink aan het ruimen zo te zien.
Weinig nieuw, interessant Russisch spul op de Rikketik. Ben weggegaan met wat aanvullingen op gereedschap en een paar oude doublé-en dames horloges. Dit op verzoek van mijn nichtjes. Schijnt dat onder de jeugd vintage mechanische dameshorloges in trek zijn.
Moet ze nog wel een onderhoud geven, nieuwe uitdaging. Dit spul is echt heel klein. Overigens zag ik bij een buitenlandse tafel iemand een deal maken met een drietal Komandirski’s in één koop. Iemand van hier?
Nondedju, probeer ik het blauw bewust wat te mijden…
Komt dus toch nog goed met de wereld!
Bij de jonge dames hoop ik dan maar…
Iedereen een goede week weer!
Deze scuba, door vouwfietser geserviced een aantal jaren geleden, loopt nog prima.
Vrijwel op de seconde nauwkeurig sinds vrijdag.
Ik niet. En ik heb die tafel ook niet gezien.
Leuk maar mag weg.
Denk de tafel waar ik de meneer boos heb gemaakt. Zat er met vrouw en dochter in het laatste gangpad.
6 stuks voor 50 euro is ook wel en een beetje een erg laag bod Bram. (Bij een vraagprijs van 400 dan.) Maar Ik heb ze zelf niet gezien. Kan dan niet veel zijn in mijn beleving. Of klus objecten.
In Wenen had een man een mooie lopende zwarte Komandirskie met 420 kast. Maar zonder bezel. Hij vroeg 115 meen ik. Ik dacht zelf aan max 50. Hij verlaagde naar 95. Toen vriendelijk bedankt.
(Was wel een leuk souvenir geweest anders, . Wenen was een herhaling van onze huwelijksreis ooit
)
Ik ga altijd voor de klus objecten. En ja was zeker een laag bod. Andere kant vragen ze echt opgeblazen prijzen een andere aanbieder die een gave Slava stopwatch aanbood en 200 vroeg terwijl je hem via eBay onder 70 kan scoren.