Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VIII

Ja is altijd een kunst het handelen. En een beetje een spel. Mijn vader was boer, hij kon dat goed. Niet te extreem laag pareren. 400??? En dan gewoon niks zeggen?? En dan weglopen werkt nog weleens. Meneer…meneer… 250…? Kost tijd. :blush:

1 like

Misschien stonden er teveel mensen toen ik langskwam.

Klopt, dan was jij het. Heb een paar beurzen eerder een Poljot bij hem gekocht voor een schappelijke prijs. Nu zijn de prijzen best extreem. Volgende keer eens afspreken voor een kop koffie en de Russische aankoop strategie. Plaats eens wat foto’s voor je aankoop?

2 likes

Gisteren alleen 2 Moljina zakhorloges meegepakt. Beide in lopende conditie en eigenlijk een te schoon uurwerk voor mijn doen.
Dat waren er 2 voor 30 wat weer een koopje is als je op eBay kijkt.

Maar een gezellige Sovjet babbel is altijd leuk!

1 like

14 likes

Vostok voor vandaag.

13 likes

Voor mij ook👍

10 likes

“The story of this watch is quite obscure: according to the numerous sources in russian forums these were made by a certain factory in Moscow in early to mid 1990s. The Cardi Vostoks and Raketas were the signature watches found on many small time businessmen / gangsters’ wrists in the murky 1990s following the collapse of Soviet Union.
Watches were assembled using original Vostok movements made on Chistopolsky Watch Factory “VOSTOK”, USSR.”

(Tekst is van de sovietwatchstore.)

Ik had er nog nooit van gehoord. Interessant!

7 likes

Wauw goed verhaal dit wist ik ook niet!

Weet wel dat het horloge uit 91’ komt dus je verhaal kan goed kloppen.
Zal er zelf nu ook nog is wat meer over gaan opzoeken.

2 likes

Je bent dus geen ‘gangster’? ? :wink:

Maar best wel uniek horloge dan. (Ik dacht heel even dat het een imitatie was uit India of zoiets.) Leuke vondst!

2 likes

Haha vroeger waande ik me dat mischien :rofl:
Maar nu ik 2 kleine meiden rond heb rennen voel ik me gewoon een ouwe l*l.

Ja bedankt het was per toeval dat ik op dit model stuite. Maar ben er erg blij mee

2 likes

Zin in een Raket vandaag. En dan ook nog eens een quartz. Blijf het een leuk model vinden en draagt uiterst comfortabel. Zijn meerdere uitvoeringen, leuk om te verzamelen. Maar er zijn altijd mensen waarbij er geen verzamel grens is zoals Alwxander Brodinkov. Nu had hij wel het geluk bij Raketa te werken en de mogelijkheid van elk model of ontwerp model er één aan zijn verzameling te mogen toevoegen. Daar kan zelfs Bill niet mee wedijveren.

10 likes

Grappig! Robuuste modellen! Ook daar weer een serie variaties in bezel ontwerp.

1 like

Klopt, ik zag veel winkelde dames op de beursvloer.

1 like

Echt!? :hushed:

Mijn dochter geeft les op een middelbare school aan pubers van 12-14 jaar en daar zitten de meeste jongens en meiden helaas toch allemaal met hun vingers over hun smartwatch te vegen/scrollen. Klinkt niet hoopvol…

Het publiek was ouder.

1 like

Hahaha ietsje maar

1 like

De Sturmanskie met rvs kast en pushers. En de 3133 met extra hacking complicatie. Caliber 31659.

19 likes

Wow die is leuk

1 like