Een 31659 staat hier ook nog op de verlanglijst. Maar na de “gewone” Šturmanskie en de 1980s Океан is dat wat gezakt in prioriteit
Prachtig! Bedankt voor de eye-opener. Ik heb er weer een missie bij… Bijzondere vorm van de pushers. Poljot heeft ze (ook) zonder schild gemaakt.
Jazeker, en in zwart en zilverachtig. En in kleurschakeringen en met schild. En met serif en met het oudere sans serif lettertype. En met bedrijfslogo’s. De latere series zijn weer samengesteld uit restand voorraden. En niet meer door poljot. De 3133 wordt niet meer gemaakt.
Kijk ook eens op de fraaie website van Netgrafik.ch. Prachtig gefotografeerde horloges. En een info en historie afdeling.
Excuus. Ben vroeg wakker. De schoorsteenveger kwam half acht.
Kan het nooit laten foto’s te delen van Sturmanskie’s.
De 3e heb ik van internet.
De 4e is een voorbeeld van de civile versie van de luchtmacht poljot. Verchroomde kast en pushers. Standaard 3133 uurwerk en draaibare bezel. Dat de militaire versie juist geen draaibare heeft heb ik nooit zo begrepen. Misschien om per ongeluk verdraaien te voorkomen?
Zoeen had ik ook, gelukkig is die gestolen bij de inbraak.
De keuze is reuze
Kans Lennert!
Even een wat bescheidener Poljot tussen al dat chronographen geweld! (Lees “ik ben te gierig om er 1 te betalen en nog niet ervaren genoeg om er 1 op te knappen)
Prachtig model, heb ook stiekem al wat zit te kijken maar je heb ze in aardig wat verschillende soorten maar deze ziet er punt gaaf uit!
Owjee inbraak het zijn tog niet die gangsters uit de jaren '90 geweest
Ook mooi Bram!
Al gezien! Maar na de 5700 van onlangs is het nu echt wel eens ff gedaan met de bankkaart bovenhalen. Qua uitzicht ook zo goed als identiek als mijn gewone 3133, enkel de kroon links die er niet is.
Ha ha, ik snap hem.
Die inbraak was akelig! Maar vond je dat horloge zo erg??
vandaag mijn laatste build
de minutenwijzer is bij wijze van experiment eentje dat ik overhad van een Myota
Mijn excuses voor het plastiekje dat nog op het glaasje zit
Zeer geslaagd! Grappig effect die gele wijzer.
Het moet niet altijd serieus zijn he. Bovendien heb ik er een zwarte rubberen band voor waarvan de zijkanten een gele lijn hebben die er op zomerse dagen bijzonder goed bij past
Heel mooi! Shark Mesh staat er goed bij.