Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XI

Neem ons eens mee in de verrassing? Fotootje misschien. Één keer mag wel hier. Wij moeten binnenkort ook even plannen maken.

1 like

Waar heb jij deze Vostok besteld? Bij Meranom of misschien vostok-watches24.com? Het pakket komt uit Rusland en met alle anti-Rusland maatregelen vraag ik me af of het nog makkelijk gaat. Ik krijg nl. van vostok-watches24.com om de dag mails dat ze moeilijkheden hebben met het vervoer.

2 likes

Heeft die middelste een “sunburst” effect? Die ziet er mooi uit zeg. :+1:

6 likes

Dank!
Alle 3 hebben het sunburst effect. De linkse en middelste hebben het het sterkste.
Je moet ze iets draaien in het licht en dan komt het ineens. Bij deze foto ligt de middelste toevallig in de gunstigste positie.

1 like

Bedankt voor de info. Nog meer om te kiezen. Ik wist tot nu toe niet dat Vostok behalve zilver en goud ook meer kleuren in sunburst had.

2 likes

6 likes

Hoi,

dit horloge is van Vostok-watches24.com. Betaling loopt altijd via PayPal. Bij vragen (vaak kies ik dan Whatsapp inplaats van email) wordt meteen gereageerd. Verzending duurde in dit geval ruim drie weken.
In het verleden heb ik wel bij Meranom besteld. Ging net zo makkelijk, alleen moest ik wat meer geduld hebben voor de ontvangst.

Groet

Je ziet Jan, op deze zonnige dag mét bijpassende vrolijke band.

10 likes

:+1: :grin:

Wat een mooie. Toevallig krijg ik volgende week een zelfde voor restauratie. Werkt wel heel lekker hoor. Altijd veel voldoening van. Inmiddels al een aantal van gedaan.

1 like

Vermoedelijk is dit een kwestie van indekken :wink:

1 like

Bedankt. Op het moment kunnen we dus nog lekker Vostoks bestellen. Ik hoop dat het zo blijft.

3 likes

Deze Poljot aviator chronograaf nog eens voor den dag gehaald.

8 likes

Mooi horloge!

2 likes

Dank je. Hij komt eigenlijk te weinig aan de pols. Ik vind het zonde om hem naar het werk om te doen, vandaar.

4 likes

Als je geen kantoorbaan hebt dan snap ik dat wel.

1 like

Ja die heb ik niet inderdaad.
Daarom zeg ik ook naar het WERK. :wink:

4 likes

Daarom draag ik ook meestal een Vostok of een ander niet al te duur horloge.

3 likes

Ik heb een baan en ik.werk, een mooie combinatie van achter het beeldscherm, met pen verslagen nakijken, practica op het lab geven of elektronica repareren en onderhouden.
De keuze van mijn horloge verschilt daarom per dag, afgestemd op wat die dag op het programma staat.

4 likes

Ik draag eigenlijk pas sinds anderhalf jaar weer horloges omdat mijn vorige werkzaamheden het niet toelieten om er een te dragen. Toen kreeg ik een kantoor- en winkelbaan en kon ik naar hartelust weer gaan dragen en verzamelen.

Nu heb ik weet een magazijnbaan en draag ik overdag beaters en doe ik 's avonds iets moois om.

3 likes

Dan heb ik het maar makkelijk. Ik mag alles om, elke dag.
Maar tijdens fietstochten zoals vandaag toch maar een Amphibia. :grin:

Heel mooie Aviator I !
Zou ik ook zuinig op zijn. :+1:

2 likes