Die had ik ook en hij is er helaas afgevallen een paar weken geleden. Waarschijnlijk zat het “ijzerdraadje/springveer” veel te los want gewoonlijk krijg ik de ring er nauwelijks af om er een andere op te doen. Heb je 'm gevonden of gekocht op vostok-watches24.com (geintje)?
Heel graag gedaan. Voor nu en met plezier nog eens.
Dank je wel, gaat gewoon lukken! En ja, reparaties en service doe ik altijd zelf.
Mijn score gisteren op de beurs. Weinig interessante Russen deze keer. Bijna in de verleiding een 3133 over te nemen maar het verstand adviseerde voor deze keer gunstig.
Voor nu tegen een aantal interessante niet Russen aangelopen.
Carl F Bucherer dames horloge, Titus en een Dugena. Allen met kneiter mooie uurwerkjes en nagenoeg geen onoverkomelijke errors.
De Cordella gisteren uit de grabbelbak, vandaag uiterst succesvol opgeknapt en zit vanavond op de pols van een nichtje.
Mij zul je niet horen klagen.
Nou, we hebben ook nog rood/zwart python. Qua kleur misschien beter passend bij de afkomst van het horloge. Chiquer dan dat wordt het niet vandaag ben ik bang, veel te mooi weer.
Ik heb een mooi Russische horloge van mijn zoon gekregen. Door mijn interesse voor horloges in het algemeen ben ik dan op dit forum terecht gekomen. Zodra ik hier een beetje bekend ben met alles zal ik zeker proberen foto’s te posten.
Voor mij is het wel langer geleden, maar altijd betrouwbaar kunnen kopen bij Meranom. Schijnt nog te kunnen. Wil je het gewoon binnen de eu. Wel iets duurder, Poljot24 uit München.
Probleemloos, net als bij Meranom. Betalen is soms via een omweg omdat PayPal geblokkeerd is naar Rusland.
Post komt meestal via Turkije of Servië naar de EU.
Nee, deze had ik op het oog. Vind hem heel gaaf! Alleen de Italiaan wil hem waarschijnlijk niet aan mij verkopen omdat ik nieuw ben op Vinted. Kijken of ik hem nog kan overtuigen.