Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XI

En ik ken die ring van jou! :wink:

Die had ik ook en hij is er helaas afgevallen een paar weken geleden. Waarschijnlijk zat het “ijzerdraadje/springveer” veel te los want gewoonlijk krijg ik de ring er nauwelijks af om er een andere op te doen. Heb je 'm gevonden of gekocht op vostok-watches24.com (geintje)?

1 like

2414A uurwerk gevonden maar moet even een servicebeurtje krijgen.

1. Succes met je Vostok project! :smiley:
  2. Geef jij zelf die service beurt aan het loopwerk?
1 like

Heel graag gedaan. Voor nu en met plezier nog eens.

Dank je wel, gaat gewoon lukken! En ja, reparaties en service doe ik altijd zelf.

Mijn score gisteren op de beurs. Weinig interessante Russen deze keer. Bijna in de verleiding een 3133 over te nemen maar het verstand adviseerde voor deze keer gunstig.

Voor nu tegen een aantal interessante niet Russen aangelopen.
Carl F Bucherer dames horloge, Titus en een Dugena. Allen met kneiter mooie uurwerkjes en nagenoeg geen onoverkomelijke errors.
De Cordella gisteren uit de grabbelbak, vandaag uiterst succesvol opgeknapt en zit vanavond op de pols van een nichtje.
Mij zul je niet horen klagen.

7 likes

Oom Dirk is de beste oom van de familie! :+1: :wink:

2 likes

Nou, we hebben ook nog rood/zwart python. Qua kleur misschien beter passend bij de afkomst van het horloge. Chiquer dan dat wordt het niet vandaag ben ik bang, veel te mooi weer.

8 likes

:blush: bij Meranom.
Als ik die van jou vind meld ik me direct! :wink:

1 like

Dag allemaal,

Ik heb een mooi Russische horloge van mijn zoon gekregen. Door mijn interesse voor horloges in het algemeen ben ik dan op dit forum terecht gekomen. Zodra ik hier een beetje bekend ben met alles zal ik zeker proberen foto’s te posten.

Groetjes Patrick

7 likes

14 likes

Het originele metalen bandje was te klein, daarom een degelijk nieuw erop.

Welkom hier Patrick!
Prima keus van je zoon, mooie klassieke Komandirskie. :+1:

3 likes

Dank u, de liefde voor de Film ‘Red October’ zit hier ook wel voor iets tussen :grin: de zoon houd van tanks en verjaart binnenkort, heb hem deze gekocht

9 likes

Een rang hoger zelfs. Generalskie. :wink:
Ook een mooi exemplaar.

1 like

Welkom :+1: Mooie kommandirskie :ok_hand:

1 like

Stomme vraag misschien, maar waar koop je tegenwoordig een Vostok? Want ik kan me voorstellen dat veel webwinkels vanuit RU niet meer leveren. :face_with_monocle:

Kan je bijv. nog via deze site bestellen?

https://www.vostok-watches24.com/de/

Voor mij is het wel langer geleden, maar altijd betrouwbaar kunnen kopen bij Meranom. Schijnt nog te kunnen. Wil je het gewoon binnen de eu. Wel iets duurder, Poljot24 uit München.

1 like

Probleemloos, net als bij Meranom. Betalen is soms via een omweg omdat PayPal geblokkeerd is naar Rusland.
Post komt meestal via Turkije of Servië naar de EU.

2 likes

Beide exemplaren komen van Vinted , leuk verkoopplatform. En veelal goedkoper als bv marketp.staan verschillende Vostok modellen op…
Gr p

2 likes

Goeie tip, dankjewel! Toevallig net een hele toffe Vostok gevonden bij een Italiaan. :it:

Nog nog maar genieten van deze toffe Vostok. :clap:

12 likes

Fijn dat het geholpen heeft, bedoel je de witte :sweat_smile:

Nee, deze had ik op het oog. Vind hem heel gaaf! Alleen de Italiaan wil hem waarschijnlijk niet aan mij verkopen omdat ik nieuw ben op Vinted. :sweat_smile: Kijken of ik hem nog kan overtuigen.

10 likes