Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XI

Vandaag weer een andere ZIM met verse service.

12 likes

Goedemorgen allemaal!

14 likes

Vandaag deze

13 likes

Gaat goed, denk zo nog ongeveer nog een 4 a 5 stemmers en dan zijn we er wel gezien de reacties.

2 likes

De zondagen gaan duidelijk aan de leiding nu. :grin:

4 likes

ha snap ik, tenminste als ik naar mijn vrouw luister. Even rust in de tent, kan ik lekker in huis rommelen :grin:

Ik had met plezier aangeschoven maar dat is logistiek een beetje moeilijk. Dus ik drink er eentje vanop afstand dan :smile:

PS: de Vostok wint de 128ste fotowedstrijd , als er geen plotse eindspurt gebeurt in het laatste uur voor sluiting van de stemmen :sunglasses: :muscle:

[off topic verwijderd]

3 likes

Laten we hier on-topic blijven svp …
Dank! :pray:

3 likes

Heb jij ook een cccp horloge in bezit? Dan ben je ook van harte welkom natuurlijk.

2 likes

Ik zou deze nog wel eens willen proberen …

2ee331f046c16e2eaa81582ccfc7b6b892f0f9e6_1_465x500|nullxnull

@GiveMeYourDough, heb je 'm nog?

6 likes

Met mijn simpele foto’s kan ik echt nooit meedoen, heb wel eens een poging gewaagd :wink:

Enne je ziet kritiek wordt niet op prijs gesteld, lekker laten gaan!!

Maak nog wel een keertje foto met de hond van een Rus, moet ik eigenlijk wel een hele grote horlogeband hebben die om zijn nekkie past. Lijkt mij wel leuk een halsband van je hond met een horloge erin, heb je altijd gesprekstof als je hem uitlaat :grin:

1 like

Heeft ie niet, archief materiaal. Nu nog even eenzaam met 1 Doxa maar daar komt verandering in, wacht zijn NA wel af :wink:

2 likes

:joy: … klopt, maar de NA komt niet uit de CCCP.
Het is weer een Zwitser. :wink:

Maar serieus, ik zou best een een Vostok willen proberen. Betaal- en onverwoestbaar volgens mij. Best wel veel horloge voor 't geld. Misschien als ik nog eens een paar centen over heb dat ik ook wat dit betreft de knoop eens doorhak. Komt vaak genoeg voorbij in 't blauw. Gewoon om eens te proberen.

4 likes

Ook uit Rusland.

11 likes

Gewoon doen :+1:

3 likes

Of zoiets, van @fdpg1963. Past wel in mijn smaakstraatje …

9 likes

Zoiets Ferry?

9 likes

Dat is ook een hele mooie.

2 likes

Niets mis met een Vostok!

14 likes

Zijn praatjes van Remco, raakt al in de stress bij 2 horloges :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes