Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XI

Laat zien! :wink:

1 like

13 likes

Met toepasselijke accessoires. :smile:

1 like

Hebben 2.5 van die beesten hier op t erf lopen
Dus spulletjes genoeg om in thema te blijven.

Zie dat alleen merknaam op beide anders is.
Verder zie ik zo snel geen verschillen.

2 likes

Ja, in feite hetzelfde merk. Vostok.
Bij die van mij staat er in cyrillische letters “Komandirskie”. Of te wel “commandant”. Een aparte serie.

2 likes

En allemaal met een wiebelende kroon? Tja ik heb er maar 2 he, dus kan niet goed vergelijken :wink:

2 likes

Die van mij allemaal. Voor zover het duikhorloges betreft natuurlijk. Vostok heeft ook dresswatches, maar die heb ik van andere merken. Die mag ik hier niet laten zien. :wink:

2 likes

Goedemorgen
Vandaag een Volna die mee mag.

12 likes

Hier een Poljot en een Slava uit Frankrijk binnengekomen.

Wel lastig die kroon bij de Poljot met opwinden… originele kroon?

Een datum op de twaalf. Eens moest het de eerste keer zijn

12 likes

Lijkt me moeilijk anders kunnen. Grotere diameter past niet vanwege “bijzondere” kast.

Wie “mooi” wil zijn moet pijn lijden, principe? :wink:

Hoever komt hij bij uittrekken voor wijzer verzet? Buiten de kast? Maar zou erg veel zijn.

De kroon zou misschien “hoger” mogen zijn. Tot net binnen de rand van uurwerk. Dan komt hij ook verder bij uittrekken, voor meer grip. Maar ik vermoed dat de redenatie is, vanaf onderkant met de duim bedienen.

2 likes

Komt niet ver naar buiten. Idd opwinden lukte wel met duim

2 likes

Sta ik echt van te kijken Bill dat dit je eerste Poljot is met datum op 12 uur, toch weer eentje die je nooit gehad heb, Collectie groeit en groeit :+1:
Enne Bill die kroon zit echt wel een beetje verstopt, opwinden door een dame met slanke vingers laten doen :wink:
Zit eigenlijk nog steeds te wachten op een apparaat die mijn automaten op datum en tijd kan zetten en kan opwinden, robotje uit China laten komen :grin:

1 like

Jullie zullen mijn bijdrage af en toe gaan missen op Vostok vrijdag. Ondanks dat ik mijn 2 goed lopende Vostoks nog steeds regelmatig zal dragen wil ik dat niet meer automatisch koppelen aan de vrijdag maar aan de dag dat ik zin heb er één te dragen.
Uiteraard blijf ik rijkelijk strooien met likes maar dat doe ik sowieso overal al.

8 likes

Is toch prima? Ik vind het meer een gimmick dan een verplichting. Ik draag ook Vostoks op andere dagen maar vind het wel een leuk ritueel om er op vrijdag altijd één te dragen. Ook omdat ik van alliteraties hou.

4 likes

Speciaal voor jou zet ik de laatste 2 jaar mijn datum goed. Dus daar reken ik wel op ja. :face_with_raised_eyebrow:

:grin:

6 likes

Ik kom echt wel langs om te controleren hoor :stuck_out_tongue:

4 likes

:+1:

Morgen deze? :thinking:

9 likes

Iedereen een mooie Vostok vrijdag toegewenst.

12 likes

Prettige Vostok vrijdag iedereen

12 likes

Mooi exemplaar :heart_eyes:

1 like