Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XI

Deze is het geworden. Datum stond al bijna goed. :wink:
Met oude spade van de boerderij van mijn ouders.

Fijne Vostok vrijdag mensen!

12 likes

Datum: :white_check_mark::blush:

3 likes

Een fijne vrijdag voor vrolijke Vostok vrienden!

14 likes

Bedankt Richard :handshake:

1 like

Terwijl ik aan het rommelen ben met foto’s voor een Big & Bulky-topic van @BroederBill ook even de Vostok-foto (@Piet82 :wink:) gemaakt.

Iedereen een fijne Vostok-vrijdag gewenst. Ook gij, Folkert!

14 likes

Een late maar fijne Vostok vrijdag gewenst allemaal.

14 likes

Fijne vv

14 likes

Leuke indeling op die 24 uurs Charles.
S’nachts onder, best logisch.

1 like

Ik zat idd zelf ook te kijken hoe dat nou zat met dat horloge @Charles2

1 like

Dankjewel!

Vind ik ook, heb ooit op het punt gestaan deze te bestellen. Die met de witte wijzerplaat weliswaar. Maar ik ben bang dat ik nooit echt ga wennen aan een 24 uurs uurwerk, ongeacht of de 00 boven of onder staat.

1 like

Ook jij krijgt een Like Friso! :face_with_monocle:
Stiekem de datum onder de secondewijzer verstoppen he… :rofl:

2 likes

… doortellen @BroederBill. En dan is het, net als bij een één-hander, even wennen. Maar dat gaat best snel. 15.15u Ziet er dan als volgt uit

De bezel kun je beschouwen als een tweede tijdzone-ring.

9 likes

Deze is ook ideaal, altijd te gebruiken. :ok_hand:
:wink:

Went binnen een dag.
En dan gewoon een paar dagen doordragen.

11 likes

Bij een 1 hander went het sneller denk ik… daar zou ik zeker voor de 00 aan de onderzijde kiezen.

1 like

Dit is toch een zeer gewaardeerde Rus aan het worden. Lekkere kast, fijne band, maar toch ook een, voor mijn gevoel, complete manier van tijdsbeleving. Het gehele etmaal vang je in één oogopslag.

Net als bij de één-handers.

4 likes

Dan komt het niet zo hard bij je binnen :face_with_peeking_eye:

1 like

Went snel,

12 likes

Allemaal een hele fijne Boctok vrijdag.
Ben net terug van de eerste cursusdag om mijn theorie en vaardigheden aangaande het uurwerk herstellen te optimaliseren.
Nog 9 lessen te gaan. Intensieve persoonlijke aandacht en uiterst leerzaam. Kan het iedereen aanraden. Voor de basiscursus is nog plaats dus dit is je moment.

13 likes

allemaal valsspelers zijn jullie, datum verbergen en dan “dit draag ik vandaag” :stuck_out_tongue_winking_eye:.

3 likes

Hebben die Russen ook leuke/goede horlogewekkers? Kom ik tenminste op tijd mijn nest uit :wink:. Zo ja, mogen jullie mij helpen bij Rikketik want ik heb er de ballen verstand van :smiley:

2 likes