In stijl Dirk! ![]()
Leuk zulke lezingen!
Eeeehhhh
Niet dan? ![]()
Als ik de vraag zou krijgen, welk horloge draag je bij een kostuum ,zou ik zeggen een dresser.
Bij dit horloge past meer dit soort kostuum.
Daarmee doe ik nix af aan het horloge, dat is hartstikke mooi.
Maar om het nou een dresser te noemen???
![]()
![]()
![]()
Kan best hoor. Ik was de middelste. 100cc Honda! ![]()
Zo’n 45 jaar later ging er zo een mee naar Italie, op een Kawasaki 650. ![]()
Mooi man.
Als deze foto komt vanwege het rode achterwiel.
Dan is ie hier volledig.
Deze is van mijn jongste zoon. Een 700 cc Yamaha.
Zels ben ik al jaren uitgereden, ongeveer 15 jaar geleden waren mijn heupen dusdanig versleten dat ik met geen mogelijkheid mijn been nog over de buddy kon krijgen, dus toen heb ik van het motorrijden maar afscheid genomen. Heb ik ook vrede mee, aan alles komt ook weer een keer een eind.
Ik doe het nou met een van de twee fietsen op de achtergrond.
Zeg maar gewoon dat je het geen dresser vind hoor Jan ![]()
Het is ook gewoon een duiker, weliswaar een beetje “glad” model.
Ai, dat valt toch niet mee. Zelf heb ik enkel een paar keer achterop meegereden waarbij ik altijd onder de indruk ben gebleven van een BMW R80, de stabiliteit, trekkracht, het geluid…
Mooi ruig ding! Street fighter? Lekker geluidje ook denk ik.
Zeker weten Folkert? Wist niet zeker of je het aan kon. ![]()
Dit was mijn laatste. Naar Italie dus o.a. Heel fijne stuur motor.
Toch maar gestopt, veel last van oorsuizen. Al zo’n 35 jaar, niet de schuld van motorrijden, maar helpt niet mee. Heb er heel wat gehad, motoren dus. ![]()
Heel mooi!
Ook al ruim 10 jaar last van, ouderdom. Je leert er wel mee leven, onderbewust negeer je het.
Wolf is волк in het Russish. Maar hoe spreek je dit fonetisch in Nederlands uit?
Ik vraag dit voor een vriend
Alvast dank! ![]()
Die heb ik nog nooit hier gezien. Ik vind 'm heel mooi. Welk model is het? Misschien zie ik het verkeerd maar ik geloof dat er niet “commandirskie” staat op de dial.
Thanks goh heb hem al vaker gedropt hier, toevallig vandaag een ander bandje erop gezet. (nog niet geheel overtuigd hiervan maar dat ter zijde)
Nee klopt er staat sergjantskie, wel zwerven er hier op het forum meer met dit model maar dan staat er Komandirskie op de plaat en die kan je nog wel goed vinden.
Model: 291223 (als ik me niet vergis)
Caliber: 2414A (17 jewels)
Edit: er staat er een op ebay zie ik net sla je slag
.