Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XI

Draagt niet comfortabel…

OLX is de Poolse Marktplaats :innocent:

dank…
Is ook echt een dikke favoriet in mijn collectie.
Nog nooit op de schopstoel gezeten

Hele mooie :heart_eyes:

1 like

extra plaatje dan maar.

14 likes

:grimacing:

Best mooi he!
:wink:

Ook nog even op ebay gekeken. Nieuw, met 110 kast uit Italie, 149,- euro.
En de bekende leverantier uit München natuurlijk, 199,-
Wel prijzig voor een modding project. Ik zou een gebruikte radioroom zoeken. Het gaat jou om de dial toch?

10 likes

Ja dit wil ik graag, de Radioroom wijzerplaat is al druk genoeg. Wel ben ik blij dat @DirkT 'm over gebouwd heeft van 110 naar 420 kast.

3 likes

13 likes

Ik ben eigenlijk niet zo van de chrono’s, maar van alle Russen in dat genre vind ik dit wel de mooiste. Hij klopt gewoon helemaal. Gave band trouwens ook.

6 likes

Nog één keer zelf de Radioroom geopend en afgeregeld na een bijna volledige handopwinding.

Eens kijken wat hij vannacht gaat doen.

13 likes

https://www.vinted.nl/items/7581804912-montre-vostok-amphibia-radio-room

1 like

Zeg nou eerlijk: wat moet je hiermee?

1 like

Uurwerk swap. Er is er vast wel een, niet zo mooi maar prima lopend.

2 likes

Horloge is pak 'm beet 3 jaar oud, hooguit 10 dagen per jaar gedragen. Moest al gerepareerd worden door Dirk en nu nog meer repareren?
Nee, ik heb er genoeg van. Even met Dirk overleggen, hij heeft de 420 kast verzorgd dus wellicht stuur ik 'm terug. De wijzerplaat kan dan naar Drex als hij deze kleuren combinatie wil. Moet ik alleen even kijken hoe je een uurwerk eruit ca sloopt op een nette manier.

4 likes

Jammer, maar begrijpelijk.

1 like

Om de dial vrij te krijgen moet je een wijzer trekker hebben toch? Heb ik zelf nooit gedaan.

2 likes

Poljot OKEAH 1980-1981

Balen trouwens, heb al maanden de 23ste wat staan dus geen meeting voor mij!

10 likes

Mooie Okeah Bas! :ok_hand:
Je hebt een soort van geluk, voor ons ook geen 23e. Wordt uitgesteld.
Herkansing misschien. :wink:

3 likes

Ja, de dial. Maar als ik zo de prijzen bekijk … Heb je nog de links naar deze horloges? Die vanuit Italie lijkt me wel interessant. En nu kan het nog, want wie weet hoe het verder gaat met de productie en distributie.

3 likes

Werkt dat zo?

En van Julian. Ook in zwart rood leverbaar. :slightly_smiling_face:

3 likes