En eventueel met wat cash up ruilen voor een goeie die je wel graag wilt?
Kan toch niet zo moeilijk zijn.
Bespaart toch een hoop gedoe lijkt me.
Tja, wel het beste met goede gereedschap.
Weet niet of ik de goede maat heb liggen maar anders bestellen bij Hugo van Timeparts. Vaak binnen paar dagen op de mat.
Ik zie dat het allebei Komandirskies zijn. De radio room is een Amfibia.
De één is met een tank erop dus die valt al af. De andere is van het ruimtevaart programma.
Ze lopen wel maar hebben werk nodig en dat vind ik ze persoonlijk niet waard. De tank loopt als een raket en de ruimtevaart Vostok is een Frankenstein. De achterdeksel hoort er niet bij en de bezel ook niet.
Dit is zeer waarschijnlijk de minuutpijp die te weinig weerstand heeft. Uurwerk eruit, wijzers en wijzerplaat eraf, datumcomplicatie demonteren en vervolgens de minuutpijp iets aantikken onder de Tripniet.
Heb nog wel een redelijk aantal neutrale wijzerplaten liggen. Zal vanavond wel een foto van maken en je PB en. Kun je kijken of er iets bij zit naar je zin.
Dus als ik het goed begrijp, hou je van de Radioroom alleen de kast over met glaasje en kroon. En vervolgens ga je uit “nieuwe” onderdelen er een horloge bij te bouwen, die je eigenlijk ook niet perse hoeft.
Maar gewoon omdat je een kast nu over hebt?
Je wilt toch wat minderen?
Geef dan inderdaad die onderdelen aan de liefhebbers. Zoals Drex.
En de Vostok’s die mogen blijven, een goede beurt.
Hou vervolgens die lege kast als reserve of geef ook aan Dirk.
Simpel en overzichtelijk voor jezelf. En ook nog voordelig.
Idee?
O wacht. Nog eens gelezen. Excuus.
Je had wel nog wat wensen, zols bijv een sniper.
Dan nog steeds, doe al het bovenstaande en koop er gewoon een sniper bij. Nog steeds veel simpeler vast nog voordeliger ook.
Zijn ze bij de NASA toch ff jaloers op Piet, een tank als raket ![]()
Hierbij de neutrale wijzerplaten die ik nog heb liggen. Gooi het wel hier, kan iedereen beetje meekijken en adviseren. ![]()
Nu keuzestress ![]()
![]()
Misschien moet ik Dirk dan een uurwerk swap laten doen tussen die twee. Dan klopt in ieder geval het uurwerk dat als een raket loopt met de wijzerplaat van het ruimtevaart programma ![]()
Linkse rij, 2e van boven. Blauwe duikende scuba. ![]()
Geen twijfel. ![]()
2e keus de Zissou dial. Met anker en stuurrad. Beide zijn toch een soort klassiekers en mooi neutraal. Geen wapentuig. En grafisch mooi. ![]()
Links de onderste, met stuurwiel en anker
Njet! Slechte smoes🤣
Scuba Dude zonder datum. ![]()
Persoonlijke hou ik ook niet van russische horloges met wapentuig emblemen. ![]()
Ja maar ja maar ja maar… Ik ben ziekjes en een man dus zielig. Dan verdien ik dispensatie.
Vind ik.
Wel leuk, we zijn met zijn allen aan het proberen Folkert te adviseren en bijna iedereen zegt iets anders ![]()
Mannen zijn piepers zegt mijn vrouw. ![]()
Wel piepers maar geen aardappels. Volgens mijn vrouw heb ik ook mannengriep.
Moet je ook nooit vragen. Tenzij voor de gezelligheid, wat het ook is trouwens. ![]()