Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XI

Dus
Wilco, en Jan, jullie kennen vast wel het programma,
ter land ter zee en in de lucht
Dus sluit ik even aan met mijn mooie duikertje en maak ik het even compleet.

16 likes

Mido-loze week, dag euh… 6 denk ik :smile:

16 likes

12 likes

Onderweg met de Postduif. :dove:

16 likes

Mooi :+1:

1 like

Jouw Pripyat editie is een Vostok mod toch ?

1 like

Klopt helemaal

1 like

Mooie kast, die zie je niet vaak. Goed gescoord. Zit ook lekker weet ik uit ervaring.
Liep soortgelijke tegen het lijf in een horlogewinkel in Novosibirsk Siberië. Had deze uitvoering tot op dat moment nog nooit gezien.
Nieuw prijs was uiterst acceptabel dus gelijk maar betaald en meegenomen.
Zie in de exif file dat het 2019 was. Tjee wat gaat de tijd snel.

17 likes

Vorig jaar eentje verkocht omdat ik niet zo gek was van de indices…nu weet ik weer waarom ze me zo storen.

Ik heb 'm net terug gekocht en ben voorlopig niet erg tevreden.

De zwarte bezel en band (= fkm dus waterproof) zijn wel redelijk geslaagd, al had ik wel ergens een Reddit foto als bron gebruikt. :blush:

14 likes

Zo, ik ben gipsloos en ga nu weer stalen banden op mijn horloges zetten.

De scubadude heb ik nog niet op staal gedragen omdat ik hem niet op maat kon maken met één hand. Nu heb ik het voor elkaar maar ik weet nog niet of het een blijvertje is. 22mm breed staal is wel erg… breed.

19 likes

Fijn om te horen Piet, je kunt er weer tegenaan :+1:. O wacht je was al begonnen :wink:

3 likes

Dat valt ook tegen. Ik mag mijn biceps nog zeven weken niet belasten. Niet zwaarder tillen dan een kop koffie.

Gezien het feit dat ik rechts ben en dus ook met te rechts koffie drink,draag ik maar gewoon zware horloges.

6 likes

Frankenvostok in de vroege avondwissel:

14 likes

Goed om te horen :+1:

2 likes

Eindelijk! Super!

Dat is ook omdat deze band niet “tapert” naar 20 of 18mm.

2 likes

Dat is inderdaad precies het “probleem”. Daarnaast staat de band ook erg goedkoop omdat hij zo glimt dus ik denk dat ik naar een andere stalen band uit ga kijken of hij gaat weer terug op leer en rubber.

3 likes

Dat doen alle Vostok banden, beetje bling…
Persoonlijk vind ik deze band met die kleine schakels erg comfortabel.

Endlinks passen wel mooi trouwens…

3 likes

Het zijn stiekem grote schakels.

3 likes

Maar wel een hele mooie band

1 like

Deze Beads of Rice band is heel comfortabel @Piet82. Hij tapert naar 20mm. @Rhys heeft 'm ook.

5 likes