Ja, dat is één van de legitieme sites en deze opereert volgens mij inderdaad vanuit Rusland. Andere sites zijn www.meranom.com en www.poljot24.de
De laatste werkt vanuit Duitsland.
Verwacht niet teveel van Russische banden ![]()
Ja, dat is één van de legitieme sites en deze opereert volgens mij inderdaad vanuit Rusland. Andere sites zijn www.meranom.com en www.poljot24.de
De laatste werkt vanuit Duitsland.
Verwacht niet teveel van Russische banden ![]()
Ik zat hiernaar te kijken:
Zal toch wel beter zijn als bijv. een gevouwen band van Seiko?
Ik zou er niet zo zeker over zijn of deze site daadwerkelijk levert. Bij Meranom zijn de voorraden beperkt, zo ook bij Poljot24.
@Sander64 De Russen zijn algemeen vriendelijk en behulpzaam bij het bestel- en betaalproces. Reken op 25% extra kosten vanwege invoer van buiten de EU. Kies DHL (Express) indien mogelijk, Post NL is traag met douane formaliteiten al komt het uiteindelijk ook wel goed. Pakketten gaan meestal via Turkije en/of Servië.
Koop geen 110xxx types, die kasten dragen niet comfortabel.
Is het je eerste Vostok?
Ja. En ik zoek er een 18mm stalen band bij. De rode Nato is heel mooi en past verrassend goed, maar ik ben het meest fan van een stalen band.
Ze zijn niet onaardig. Beetje speling op de schakels algemeen dus een beetje rammelband achtig zoals goedkope Seiko. Maar ondanks dat dragen ze erg comfortabel.
Dus als ik nu iets bestel bij https://www.vostok-watches24.com/ komt dit daadwerkelijk binnen? Ik heb er mijn twijfels over. Mede door dat de bevoorrading van de andere sites al een tijd stagneert.
Betalen met PayPal, als ze niet leveren claim je het bedrag terug.
Ik heb wel gekkere dingen besteld. Een Elektronika LCD horloge bij TechnoChas uit Wit Rusland betaald via PayPal aan een bevriende schurken staat in Latijns Amerika. PayPal afschrift schermafdruk gemaild naar Wit Rusland. Horloge keurig geleverd.
Eigenlijk zoek ik nog een tweede identieke. Maar of dat voor 100 euro lukt…
En ik kan ook niet posten in het gezocht gedeelte van het forum.
Nog 210 dagen actief meedoen dan ben je TL-2 ![]()
Koop lekker een 420xxx die dragen zo lekker!
Heb je een linkje? ![]()
Hoelang is dit geleden? Ik heb recent een mailtje gestuurd naar Meranom en die verklaren dat er niet of nauwelijks onderdelen geleverd worden. Ze hebben me op een wachtlijst gezet, maar konden niet zeggen hoelang dit zou gaan duren. Ze hebben nog maar weinig op voorraad.
Misschien iets uit de prehistorie, maar je zou natuurlijk ook eens gewoon een winkel binnen kunnen lopen.
Deze heb ik opgepikt in een winkel waar ik voor heel iets anders binnenliep.
Een mooie en heel comfortabele band voor een paar tientjes.
En ik heb ook al ooit een hele mooie mesh gekocht voor een paar euro bij een marktkraampje
Heb geen winkels in de buurt waar ik dergelijke dingen kan kopen, helaas.
Als je op internet zoekt naar een 18mm stalen band heb je online toch ongelofelijk veel keus?
Waarom de moeilijkste weg om in Rusland te gaan bestellen? Begrijp ik niets van.
Kijk bv een bij Kish.nl
Iets origineels van Vostok heeft de voorkeur.
Dan gewoon bij Vostok 24 Watches bestellen. Betalen met PayPal. Kost je ook de wereld niet.
Komt vanzelf op je pad. Zoekt en gij zult vinden! Geduld is een schone zaak, vooral in het horloge metier ![]()
![]()