Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XI

Dank voor al jullie wijze adviezen. Zal één dezer dagen in mijn bandenvoorraad kijken of er iets bijzit wat meer recht doet aan het geheel.

1 like

Ik zou zeggen, ook qua band, nix meer aan doen.
Het zal er niet snel mooier van worden.

1 like

Goedemorgen allemaal maak er een mooie Vostok vrijdag van.

12 likes

Alle Vostok-vrienden weer een heel fijne Vostok vrijdag gewenst.

11 likes

Fijne Vostok vrijdag!

11 likes

Fijne Vostok Vrijdag iedereen.
Archief picture.

12 likes

Fijne Vostok vrijdag iedereen

15 likes

Mooie vostok vrijdag mensen!

11 likes

Mooie Boctok vrijdag mensen. Vandaag deze blauwe export Vostok Century time.
Gefotografeerd op een exemplaar van een Sovjet Unie propaganda maandblad, uitgave februari 1955. Dit blad werd uitgegeven in het Russisch, Engelse, Chinese Korsaanse, Duitse, Spaanse en Franse taal. In Nederland werden deze bladen uitgegeven door de Amsterdamse uitgeverij Pegasus, voorzien van een separate inlay vertaling in het Nederlands. Werd in die tijd duidelijk veel werk van gemaakt.

8 likes

Op jullie advies gisteravond in mijn voorraad gedoken en het enige wat ik kon vinden was deze Rios. Vind het zelf wel een kleine upgrade.

11 likes

Interessant Dirk! Nog niet zo lang na de 2e wereldoorlog. Bijzonder, een harp in een militaire setting?

Ook prima. Maar als je toch wisselt, ik zou eens een glanzend zwart lederen bandje proberen.

Alles is hoogglans namelijk aan het horloge zelf.
Het is een zeer geslaagde mod. :+1:
Zou chique staan verwacht ik.

2 likes

Ik ook, staat mooi.

1 like

Wie komt het vroegst uit bed op Vostok vrijdag?
@Rhys of @Eddie ? :grin:

3 likes

Fijne Vostok vrijdag iedereen.

11 likes

Statistisch staat Eddie ver bovenaan met de “first posts on friday”. :grin:

2 likes

Fijne Vostok Vrijdag allemaal!

11 likes

Heb lang geleden twee exemplaren bij een antiquariaat kunnen kopen. Als je kritisch blijft op de tekst zijn de foto’s daarentegen geweldig om te zien in de tijdgeest. Staat bijvoorbeeld een foto in van het mausoleum op het Rode Plein met op de gevel de namen van zowel Lenin als Stalin. Zoals we weten heeft dit niet lang geduurd. Unieke foto.

1 like

Ik werk in de twee ploegen, deze week sta ik om half 5 op. Volgende week uitslapen

3 likes

Vandaag heeft @Rhys Richard duidelijk gewonnen.
Ik vind het vroeg zat op een vrije dag.

4 likes

Vostok Vrijdag met deze titanium 1967:

12 likes