Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XI

Zelfs vanaf mijn vakantieadres ben ik het eerste wakker.
Fijne Vostok vrijdag gewenst allemaal.

14 likes

Fijne Vostok vrijdag!

16 likes

Of je thuis bent of op vakantie, iedereen een mooie Vostok vrijdag toegewenst.

14 likes

Op vakantie…, altijd deze:

Fijne Boctok dag allemaal :sunglasses:

Uur tijdverschil :nerd_face:

15 likes

Greece?

2 likes

:tr:

1 like

Hier ook vakantie! Snel even door de regen naar de oever van de Ambleve gelopen.
Die stort even verderop van de waterval van Coo. Amphibia is niet bang voor wat water, waar ook vandaan.
:umbrella:
Fijne Vostok vrijdag iedereen, vakantie of niet.
:grin:

15 likes

Canadees merk, maar Russisch onder de motorkap.

15 likes

Fijne Vostok Vrijdag allemaal!

15 likes

Hier in het Gelderse probeert de uitgedroogde tuingrond de vele regen op te nemen :cloud_with_snow::cloud_with_snow::cloud_with_snow:

Al een paar dagen draag ik deze Raketa, volgens mij ooit overgenomen van een Forumlid. Een heel aardig horloge en het past in mijn voornemen om ook wat kleinere horloges te gaan dragen. Wel even wennen, want met mijn 21,7 / 22 cm polsomtrek zijn vele horloges al snel (veel?) te klein :woozy_face:

Iedereen een heel fijne Vostok-vrijdag,
waar je bent, wat je doet of hoe nat (of zonnig) het ook is :+1:

17 likes

Is nog in goede staat!

Welnee, dit staat je prima!

TV model noemden ze dat, meen ik. Leuke wijzerplaat ook.
Hoop dat Gelderland opknapt. Ben van oorsprong een echte Gelderlander. Betuwe. :wink:

Met een metalen band — die originele, die breder is bij de kast — lijkt ‘ie groter.

Fijne Vostok vrijdag allemaal

11 likes

Klopt, alleen heb ik naast een horlogeverzameling ook een verzameling (originele) banden / bracelets in alle soorten en maten, maar wel allemaal te kort :woozy_face:
En héél soms vind ik schakels om te verlengen, maar zeker met vintage komt dit niet vaak voor :unamused:

Klopt. Heb zonder dat hier een plan achter zat, best een hoop van dit soort modellen verzameld. Vermoedelijk speelt het echte retro-gevoel hier een rol in :star_struck:

2 likes

Спасибо. Комплимент всегда делает мой день.

1 like

Ok, Cassius Clay droeg ook een Cartier tank maar eerlijk gezegd vind ik dit horloge echt te klein voor jouw postuur en pols. Maar met een metalen band zal het al anders zijn. Misschien is een Fixoflex band een idee…

1 like

Alles aan dat horloge zegt “Seventies”.

1 like