Fijne Vostok vrijdag.
Fijne Vostok vrijdag mensen!
De ‘blikken’ oerband er aan. Draagt prima als je hem goed afsteld.
Goede thuisreis Eddie!
Gisteren, en vandaag, ben ik gezwicht voor een Poljot. Sorry
Maar desondanks iedereen een fijne Vostok-vrijdag!
Poljot Pyatnitsa!
Wel een van de mooiere alarm Poljot’s.
Zo Bill,
Wat dacht je, ik zoek de schaduw op vanuit het hete Spijkenisse?
Prettige vakantie nog. Vakantie toch?
Als je op vakantie bent, veel plezier toegewenst
Stond vanmorgen in de telefoonwinkel voor een nieuwe bumper. Heeft de verkoper een Rolex om zijn pols die overduidelijk nep is (zag het aan de secondewijzer gang). Nu was mijn Boctok vrijdag keuze (zien jullie hem shinen) ook niet geheel onopvallend dus kreeg gelijk een reactie omdat hij mij zo naar die Rolex zag staren. Dus ik zeg, “ja, dit is geen nep maar wel een mod, vertel mij maar eens wat het is”. Na wat gezellige horloge praat ben ik bang een Boctok fan gerecruteerd te hebben. Fijne dag iedereen en laat voor nu de actualiteit voor wat het is. Iedereen heeft principiële voorkeuren maar houd ze lekker voor jezelf en maak niet de fout een ander daarvan te overtuigen of een schuldgevoel aan te praten. De waarheid ligt heel vaak in het midden. Overigens heb ik nog geen mooie telefoon bumper gevonden
Was hij niet geitrriteerd Dirk?
Maakt ook wel uit hoe dingen gezegd worden.
Nee zeker niet. Het was voor hem een bewuste keuze omdat hij niet het geld had voor een echte. Hij vond het zelfs wel leuk dat het mij gelukt was het te ontdekken. Het is waar wat je zegt, de toon maakt de muziek.
Mooi horloge.
Heel mooi gefotografeerd! Is best lastig met die scherptediepte.
Dank je!
Er zitten wat krasjes op het acryl, zou ik tandpasta proberen? Of riskeer ik meer krassen te maken?
Ik gebruik hiervoor Brasso. Dat bekende rode blik.
Oud bekend koper poetsmiddel.
Bij diepere krassen misschien nog 2 keer herhalen. Werkt uitstekend en veilig.
Inwrijven en goed uitpoetsen.
Ineens een PostNL-melding (
) dat ik een langverwacht pakje aan de rand van de stad kon ophalen.
En in de auto kan ík dan natuurlijk niet wachten. Nu nog even de boodschappen doen en dan snel naar huis, bezel wisselen en vanavond genieten
Iedereen een fijn weekeind!
Je kunt met de acryl van een Boctok nauwelijks iets mis doen. Hele slechte acryl, met diepe krassen begin ik met 800 schuurpapier en dan met een aantal tussenstappen tot 15000. Als laatste gebruik ik Poly Watch, beetje vergelijkbaar met Brasso en je acryl is weer als nieuw.