A ha! Een oude bekende! Ik had er ooit de volgende bezels op.
De laatste was de orginele maar dan zelf gebrushed.
Leuk horloge! Draagt erg fijn. Veel plezier er mee!
A ha! Een oude bekende! Ik had er ooit de volgende bezels op.
De laatste was de orginele maar dan zelf gebrushed.
Leuk horloge! Draagt erg fijn. Veel plezier er mee!
Speelde al lang met het idee om dit model te kopen. Maar eerlijk gezegd gaven jouw foto’s en de draagervaringen van deze kast de doorslag. Inclusief het initiatief voor een andere bezel. Om het kopieergevoel te beperken, neem ik echter niet eenzelfde band
Geen zorgen, ik heb hem niet meer. Toen wisselde ik nog regelmatig horloges.
Die band paste er wel perfect bij he.
… heb ik hem gemist in het blauw?
… maar nu kan ik met goed fatsoen wel die band aanschaffen
Even opgezocht. Zomer 2019. Dus niet denk ik. Was er niet duur mee. Hij zit niet bij jou in de buurt.
Deze meen ik. 22 mm toch?
Maar er staat veel goed bij. Makkelijk horloge.
Misschien nog een gele secondewijzer erbij zoeken?
Daar zeg je wel wat. Ik had toendertijd graag een iets forsere, modernere, wijzerset er op gehad. Kan die ook goed hebben.
Misschien nog eens een optie voor Charles?
Mee eens, kan die best hebben.
[quote=“DirkT, bericht:999, onderwerp:552907”]
Misschien nog een gele secondewijzer erbij zoeken?
[/citaat]
Leuk idee! Ik ga eens rondkijken. Houd ik meteen de opmerking van Jan in het achterhoofd.
[quote=“Omega_73, bericht:1000, onderwerp:552907”]
Ik had toendertijd graag een iets forsere, modernere, wijzerset er op gehad.
[/citaat]
спасибо за совет
Mooi die swordhands!
Je ziet ze wel op generalskie’s en admiralskie’s
Was gisteren een dagje in Amsterdam, Spiegelkwartier vlak bij het Rijksmuseum. Mooi deel van de stad met veel winkeltjes vol antiek, sieraden, kunst en antiquariaat. Maak weer iets mee wat ik met genoegen met jullie deel. In de vele vitrines viel mijn oog op deze Boctok. Liep naar de kassa met de vraag wat deze Boctok moest kosten. Allervriendelijkste dame haalde het horloge uit de vitrine en constateerde dat op dit horloge geen prijs stond wat betekende dat Nico erbij moest komen. Nico was de horloge expert van de zaak. Duurde even want Nico moest uit zijn kantoor komen. Pakte de Boctok aan, wond het op en schudde vakkundig zijn pols om de balans in werking te zetten. Uit zichzelf wilde de Boctok niet lopen wat mij al direct opviel. Nico legde de Boctok zorgvuldig aan zijn oor en luisterde een aantal seconden aandachtig naar het getik en zei toen, “Zo meneer, u heeft smaak. U weet precies het meest zeldzame, gouden horloge uit de collectie te halen. Hoogwaardig Zwitsers kwaliteitsmerk en loopt, naar ik constateer, uiterst nauwkeurig. Jammer dat het glas een beetje is gebarsten en daarom doe ik u eenmalig een unieke prijs. €325,00. Dit zult u niet veel meemaken”.
Ik heb hem vriendelijk bedankt voor dit genereuze aanbod en heb hem een hele prettige dag toegewenst. Denk inderdaad dat ik deze smakelijke klucht niet veel meer zal meemaken.
Altijd leuk een horloge expert te ontmoeten toch?
Dat wisten wij allang.
Wat een mooie wijzerplaat!
Had je mooi geluk. Ik was zaterdag in Amsterdam. Familiebezoek en ook binnenstad gedaan. Had ik dit geweten was hij al weggeweest!
Volgende keer maar afstemmen Dirk en biertje op Leidseplein.
Maar zonder gekheid, dit is eigenlijk behoorlijke oplichterij. U bent gewaarschuwd.
Maar prachtig vehaal!