Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XI

“Altijd van een oud vrouwtje geweest en binnen gestaan. Nog nooit een druppel water gezien, meneer!”

5 likes

Uiterst sympathiek van Nico… Voor dat geld kun je drie willekeurige betere Vostoks kopen.

4 likes

Heerlijk, goede humor op de maandagochtend :joy::joy:

3 likes

Humor, en toch om te lachen.
Tegelijkertijd natuurlijk diep triest.

4 likes

Hier hoeft het natuurlijk geen vrijdag voor te zijn.

14 likes

Niet in discussie gegaan? Ik wou dat ik zo’n portie zelfbeheersing had. :sweat_smile:

Wat een kerel, die Nico. Pfff.

4 likes

Aaiii dagje te laat. Jammer Jan, ik zat bij Hoppe in de Spuistraat op je te wachten. :wink:

1 like

A ja, bij de kruising met de Heisteeg. Helaas!

Wij liepen van museum “onze lieve heer op solder” naar huis in Amsterdam west. Via stukje Spuistraat en Raadhuisstraat. Mooie wandeling van ca 3 km. :grin:

Deze om de pols.
Als ik die nu aan Nico had laten zien?
Wat bied je Nico, echt Zwitsers horloge, zeer zeldzaam, bijna nooit gebruikt en als nieuw!
Weet toevallig dat er morgen een liefhebber komt kijken bij jou :rofl:

14 likes

Haha, nou die kun je daar wel verkopen voor een mooi AP prijsje.

2 likes

Eens kijken hoe waterdicht hij is.

Baantjes trekken in het zwembad

14 likes

Metertje of 650? :wink: Ga er even vanuit dat je de test op het bekende YouTube filmpje kent.

Zo doe je dat, het echte test werk. Niet even in een afwasteiltje onderdompelen. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Of hij 650 meter redt weet ik niet maar hij heeft de 300 wel gehaald. Horizontaal dan.

Ik weet het, dat is niet echt veel maar het is voor het eerst sinds, pak hem beet, 25 jaar dat ik überhaupt iets aan sport heb gedaan :grimacing:

3 likes

Rustig aan beginnen, gezonde sport. Ik heb het ook jaren lang gedaan, 2x per week 1000 meter in 40 minuten, rustig aan dus. Ik fiets dagelijks naar werk, beetje fit blijven zonder extreem te sporten kan geen kwaad.

2 likes

Dat is ook het streven. Drie keer in de week rustig aan baantjes trekken en dan steeds een stukje verder. Nu 14 baantjes getrokken in een half uur en toen sloeg de verzuring toe.

3 likes

Goedemorgen allemaal.

11 likes

Goedemorgen!

12 likes

Ook goedemorgen mensen!
Moest er vroeg uit vandaag, schoorsteenveger had ons als eerste klant.
Al weer koffie met hem gedronken en midden en kleinbedrijf situatie incl. Land en tuinbouw besproken. (Gelukkig was mijn vader boer.)
Wel gezellig. :grin:

12 likes

Maar de schoorsteen is wel geveegd?

2 likes

Tip. Bij schoorsteenvegers, koffie ‘na’ het vegen.

Maar even concreet, weer “brand” schoon Richard!
Kreeg nog een compliment voor goed branden van onze pelletkachel. :wink:

2 likes

Vandaag een moderne Rus:

13 likes