Ook deze blijkt waterdicht. 500m horizontaal
Een van mijn minst gedragen horloges.
En niet omdat ik haar niet mooi vind, integendeel.
Ik vind haar prachtig.
Een soort misplaatste zuinigheid denk ik.
Heel mooi!
Je gaat vlot vooruit!
Dit was misschien ook net even teveel van het goede. Ik vrees dat het morgenochtend stram en stijf is van de spierpijn.
Ik hou het gewoon bij een uur fittness per week. Gisteren weer voor het eerst na paar weken relaxed slenteren, hangen en af en toe een wijntje. Wel wennen. De 400m rennen als warming up ging maar net.
(Ik doe daarbij horloges altijd af, want je weet nooit welke oefeningen nu weer bedacht zijn door onze enthousiaste trainer. Ik waag daar zelfs geen Amphibia aan. )
Uiteindelijk wil je toch een Gshock Jan.
Of meer, heb je er toch echt een nodig.
Gewoon doen Jan! Ik heb ook een Casioak. Leuk spul.
Dank voor alle goede raad Eddie en Folkert.
Maar echt, ik kan 2 uur zonder horloge. Gewoon op tijd van huis gaan.
Ergens op die ebike moet ook de tijd nog zitten trouwens.
Huuuuuu… Persoonlijk vind ik dat de Crocs onder de horloges.
Ik vind de mijne best ok…
Ter afwisseling toch ook nog eens op staal.
Ik vind het qua draagcomfort best nog meevallen, but it’s so shiny.
Die van mijn Komandirskie had ik met de hand en een ruwe afwasspons gebrusht. Deze laat ik maar origineel.
En meteen maar laten zien waarom ik zo bezorg ben om de dimensies van een eventuele nieuwe aanwinst. Groter dan dit moet het echt niet worden …
Ik zal je er ook heus niet op aanspreken hoor. Ik voor mij wil er echter geen hebben. Ik heb wel een G-Shock geprobeerd maar ik vond het niks.
Klopt. Het blijven echter wel Crocs.
Je hebt natuurlijk ook G-Shocks en G-Shocks en de Casioaks vallen absoluut onder de minst beroerde maar het is mij allemaal te groot en te lomp.
Even meer on-topic…
Vanochtend viel spontaan de bezel van deze Vostok.
Daarbij is uiteraard de veerring weggesprongen en nergens meer te vinden. Weten jullie of die ringen te vervangen zijn door een vintage exemplaar? Ik heb nog een aftands exemplaar die ik de komende tijd toch niet op ga knappen…
Slijmbal… grapje!
Een Casioak is kleiner en minder lomp dan sommige Vostoks.
Vostok bracelets dragen algemeen heel comfortabel.
Het zijn inderdaad lekkere bling bakken.