Ik wil al een tijdje hier posten, maar heb maar één USSR horloge. En die krijgt nagenoeg geen draagtijd. Afin, ten ere van Vostok vrijdag mag hij toch om de pols vandaag.
Goeiemorgen allemaal,
vandaag begin ik met een Svet van de Electric Timepieces Leningrad (ЭЧЛ), een horloge gemaakt van Raketa onderdelen. Ooit gekocht met deze band, nooit meer gedragen. Maar het klopt @tabogano, de band geeft meer volume én draagt eigenlijk ook heel lekker.
Vanmiddag wissel ik weer naar een Vostok.
Een fijne Vostok-vrijdag allemaal.
Hele fijne Boctok vrijdag mensen. De bedoeling is dat ik vandaag wat actiefs moet gaan doen. De tuin is toe aan wat onderhoud. Het weer is goed gezind dus daar ligt het zeker niet aan maar mijn klus compagnon heeft voor vandaag andere plannen. Als ik haar zo zie liggen ga ik verdorie toch weer twijfelen.
… je tuinkleren en werkschoenen aantrekken, als hij / zij bij de schoenen nog niet blij kwispelend is opgesprongen de boel weer uittrekken en met de krant op je buik op de bank. Er komen nog genoeg dagen voor tuinonderhoud…
Maar Dirk, ga jij vannacht dan ook op muizen jacht?
Sorry voor de onrust. Ik snap dat je liever aan vostoks werkt.
(Ps. Ik doe nu de wekelijkse stofzuig/badkamer en wc soppen beurt. Ook geen hobby. Normaal op donderdag maar gisteren dagje weg.)
Doe dus mijn horloge netjes af. Geen krassen tijdens huis poetsen graag.
Wat denk je, trek ik dat riempje los. Is nog wel een special edition band van Meranom.
Altijd wat.
Drama Jan, hoe gaat dit weet goed komen. En dat terwijl je intenties om de pot weer spik en span te krijgen zo heimelijk hoog op je prioriteiten lijst stond. Neem je tijd om hier overeen te komen. Koffie en overdenken. Jij gaat je niet vervelen komend weekend.
… vulde ik toch heel snel in dat daar een hond in dromenland lag …
En dat terwijl we al bijna 40 jaar continu (vaak meerdere) katten hebben (gehad).
Sterkte, ik leef mee
Een beetje schoenmaker repareert dat weer feilloos Jan.
Dank allen. Ik had een drupje seconden lijm in gedachte.
Ik kan hem er wel in terug steken namelijk.
En anders.
De band begint ook al wat te verouderen. Ik zoek er dan een passende bij en zet die fraaie gesp over.