En met Lapulapu.
Vandaag uiteraard weer de Baikal maar nu met NA. Postzegels uit Gabon met Vostok 6 thema.
Afgebeeld staat Valentina Teresjkova, de eerste vrouw in de ruimte
Ik vroeg me net af, waar zit Mark vandaag?
Wordt een traditie.
Mooie dag nog!
Hier is het net weer droog. Kan ik gaan schilderen buiten.
Taipei 101 vandaag Jan, schilder ze
Net aan de dochter gevraagd of ik voor ons weekend aan zee de Amphibia of de Seestern mee moet nemen.
Ze twijfelde lang en besloot dat ik de Seestern om moet.
Zij wil graag de Vostok dragen en ligt er nu mee in bed.
Lief he.
Ze heeft smaak
Goed opgevoed
Ik verwaarloos mijn andere Vostoks dus vandaag de Eusalskie in plaats van de Baikal.
Ik ben een lang weekendje in Vlaanderen dus wens ik jullie een Vlaamse, vrolijke Vostok Vrijdag!
Vanuit mijn Utedass iedereen een hele fijne Boctok vrijdag toegewenst. Toen ik hier zat kwam ik erachter dat een Utedass alles met tijd te maken heeft. De één weet niet hoe snel hij of zij er moet zijn. Zelf kan ik zo gruwelijl genieten van dit uitzicht samen met het geluid van de vogels dat is er alle tijd voor neem. In de winter als het buiten 20 graden vriest stelt iedereen vaak het bezoek aan de Utedass zo lang mogelijk uit. Zeker midden in de nacht na een gezellige avond speelt vaak ongewenst je blaas op kijk je op je Boctok, holy moly pas 4 uur en het vriest dat het kraakt, tegen beter in draai je je nog even om maar na een uurtje trotseer je toch de kou en op je sokken en in je pyjama snel de gang naar de Utedass. Het onbeschrijfelijke genot daarna is dat je weer wel in je warme bed naast je geliefde kruipt. Heel fijn weekend ierdereen.
Lijktij wel een bijzondere ervaring.
Emmertje eronder of compost?