Echt een prachtig horloge! Achterdeksel ook nog strak. Kroon met Omega symbool?
Een enkele keer wordt er bij een service nog wel eens een aftermarket kroon ingezet. Lijkt mij hier wel prima in orde.
Nu maar even een passend sfeerplaatje om weer on topic te komen.
In combinatie met witte tekst en minuten indices vind ik dit juist bijzonder geslaagd, waarbij het witte stiksel van de band dan ook absoluut niet tegenwerkt!
Ik vind het idee wel heel goed maar de uitvoering wat minder. Het had naar mijn idee beter gewerkt als de rand rond het plexi echt hoogglans was geweest en dan de aansluitende — wat zijn het, die strepen, lugs? — inderdaad geborsteld zoals ze nu zijn. Maar ik zie in het glans gedeelte nog krassen en oneffenheden etc. Met vergulden moet het object eigenlijk perfect zijn voordat je het verguldt, daarom is het ook zo moeilijk. Anyway, voor wat het waard is hè, het ziet er op zich prima uit voor zo’n goedkope kast met die wijzerplaat en het concept is helemaal goed.
Zo moet je het zien inderdaad lijkt mij. En het is een hobby he, geen vak. Maar inderdaad polijsten van te voren misschien. Waarschijnlijk waren die oneffenheden nauwelijk te zien van te voren. Dat vergulden zal het wel versterken.