ZIM heeft een uurwerk met kaliber 2602
De demontagefoto’s kun je hier bekijken.
Morgen gaan de onderdelen in de Elma
ZIM heeft een uurwerk met kaliber 2602
Morgen gaan de onderdelen in de Elma
Ik had denk ik zelf een ander uurwerk gezocht, maar heb niet het idee dat je historisch uniek uurwerk erfgoed hebt vernield, dus ik zou zeggen, whatever works!
Dit zit toch ook in de Pobeda’s? Mijn ervaring is wel dat die jaren vijftig uurwerken vaak zo erg versleten zijn, heel veel speling overal en zo, dat er niet veel meer mee te beginnen is. Benieuwd hoe het jou vergaat.
Klopt. Wat er me doet aan denken, ik heb nog een prachtige Pobeda met 2602 liggen die ik eens moet verkopen want hoogstens een keer of drie gedragen sinds ontvangst. ![]()
ring niet verdraaid wordt, maar er enkel op wordt gedrukt.
Dat bedoel ik dus. ![]()
Nu ook in het bezit van een pobeda, naast het bandje afkomstig van @Dutchspur .
Hier ook mijn dank voor hem.
Mooie aanwinsten Richard!
Die band is ook nog helemaal strak en krasvrij zo te zien. ![]()
Klopt, heel erg blij mee. Zaterdag komt hij aan het horloge.
Blijf dat soort foto’s posten. Ik ben er gek op! Dat horloge is mooi geworden zeg. ![]()
Blijf dat soort foto’s posten.
Ik ben blij dat @Macx helemaal los kan gaan met zijn verslagen en foto’s in het “Wat ligt er op mijn werkbank” topic. Ook fijn dat hij hier een verwijzing post, zo weet iedereen ervan maar blijft dit topic overzichtelijk.
Van deze kan ik nou ook nirt echt genoeg krijgen.
Samen met die ene duiker met witte wijzerplaat, een Slava als ik me goed herinner. Ik vind het je 2 tofste duikers.
Gelijk weer een ander aanzicht
Beter, als je het mij vraagt. Was een goede tip van Folkert @fdpg1963. Jij hebt deze band toch ook?
Ik had hem, een van mijn zoons draagt hem nu
De mijne komen nog niet verder dan een plastic Casio’tje en klokkijken is soms al een uitdaging ![]()
Naar beads of rice:
Jij hebt deze band toch ook?
Staat 'm goed! Ik heb 2 van deze BoR in de kast liggen… draag ze meestal bij “korte mouwen” weer, op dit moment meest leer, de Hirsch Modena.