Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XII

Een merk wat hier een aparte catagorie voor zichzelf heeft, het zogenaamde groene gedeelte, mag ook even afzonderlijk genoemd worden.
Daar is nix mis mee.

Dan hebben wij een heel verschillende definitie van het begrip rommel vriend.
Ik heb er 3 en ben er DIK tevreden mee.
BV het horloge wat ik nu draag.
Vergezelt me al meer dan een jaar naar m’n werk zonder problemen.
Dat kunnen er niet veel.
En kom bij mij niet aan met dat geloel over imitatie, het merk wat zonder zonden is werpe de eerste steen.
Pak bij deze bv zijn zg voorbeeldrolex er maar even bij.
Van deze zijn de uurmarkers net wat bescheidener van formaat dan bij sint rolex.
Maakt het toch net een stukje eleganter.
Maar ja, je moet het wel willen zien.
Meehuilen met de wolven in het bos is tenslotte net een stukje gemakkelijker.

10 likes

Er is geen betere beater dan een Invicta :muscle:

Heb er zelf twee die ik in roulatie draag met werken

9 likes

Goedemorgen allemaal,
Vandaag de Pobeda.

12 likes

Mooi Richard, jij brengt weer wat rust in het kippenhok. Pffffff, werden hier even wat gevoeligheden geventileerd over een niet nader te nemen horlogemerk ,…
Blij dat ik met mijn gedachten weer even op de maan ben.

13 likes

Zo is dat.
Het merk had alleen “hier op het forum” de pech dat er een paar jaar, een soort “idolate” super fanatieke en eenzijdige pleitbezorger rondwaarde. (Die hoor je niet meer trouwens.) Wat juist tegenreacties opriep.

Sorry Dirk, ik moest dit laatste nog even kwijt. Heb me vaak geërgerd toendertijd. :wink:

Goedemorgen weer mensen, maak er een gezellige dag van.

12 likes

Jullie maken mij nieuwsgierig :grin:

5 likes

Nou over smaak valt te twisten maar rommel is het zeker niet.
De automaten zijn vaak van Seiko en de afwerking is echt prima voor de prijs.

Ik heb de Prodiver in blauw en zwart gehad en toch jaren met plezier gedragen :+1:

Hier nog een shot in mn eerste horlogedoos (goh wat overzichtelijk was de verzameling toen…)

De Citizens en de Haurex zitten nog in de collectie.
De camerakwaliteit van telefoons in 2015 was duidelijk anders :crazy_face:

9 likes

Een klein voorbeeld, er zijn nog heftiger topic’s geweest. :grin:

Maar goed,
Cccp hier mensen.

9 likes

Goedemorgen allemaal!

Nog één ding en dan hou ik er over op:
Dat ik geen Invicta draag wil niet zeggen dat ik vind dat niemand het mag dragen. Het was ook geenszins een verwijt naar wie dan ook. Iedereen moet lekker dragen wat hij wil. Van mij zul je geen verwijt horen, alleen mijn mening.

Ik heb een prodiver quartz gehad. Met de kwaliteit van de kast en band was helemaal niets mis eigenlijk. Waar ik me aan stoorde was dat de secondenwijzer stelselmatig tussen de indices tikte, nooit er op. Met de automaten heb ik geen ervaring dus de conclusie “rommel” was misschien wat voorbarig. Hetzelfde heb ik ook met andere merken zoals Timex. Ze maken hele leuke horloges maar iedere keer als ik enthousiast word en een filmpje ga kijken over het desbetreffende horloge zie ik de secondenwijzer mis tikken. Mijn brein kan dat niet handelen.

Iedereen nog een hele fijne dag!

9 likes

Nouja ben in een goede bui, de hele collectie, tadaaa:

:joy:

10x12 stuks en 4x10 stuks

8 likes

Zie ik op deze vostok de secondenwijzer tussen de indices staan…?:face_with_peeking_eye:

5 likes

Ga nou niet beginnen he… :unamused:

3 likes

Ik zat ook al op mijn pols met de 24 uurs Vostok te kijken.
Maar mechanisch is een ander mechanisme Gurbe. :thinking:
:wink:

2 likes

9 likes

Er zijn Invicta modellen die inderdaad wel leuk zijn. Heb zelf de pro diver gehad. Maar het overgrote deel is niet om aan te zien. Rommel is dus misschien te kort door de bocht.

1 like

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10, → nadenken, → opschrijven. :pray:

3 likes

Klopt. 90% is rommel, dat had ik moeten zeggen. Er zijn een aantal modellen die best aardig zijn voor de prijs. Maar het merendeel doet pijn aan m’n ogen. Als je al eerst niet gebombardeerd wordt met allerlei kortingscodes.

Als je door de website van Invicta scrollt dan springen spontaan de tranen in je ogen. Het model wat jij draagt is dan net weer de mooiste serie van het merk. Die ik zelf ook heb gehad.

En dat is het laatste wat ik er over zeg :sweat_smile:

Ja want anders zet ik dit topic in
Screenshot_20260207_122258_Samsung Internet
:joy:

3 likes

Vandaag gaat de Amphibia weer om. Echt intens genieten van dit horloge.

10 likes