Show je Seiko Alpinist

Op zich is 85 euro natuurlijk niet veel, aan de andere kant kan je er een leuke g-shock of seiko 5 voor kopen :man_shrugging:

Vooral dat houdt me een beetje tegen. Maar heb een week om te beslissen dus twijfel nog even verder :grin:

Ik hoor je vragen om hier een week lang elke dag nieuwe foto’s van de SPB197 te krijgen :laughing:

2 likes

6 likes

Dat zou zomaar de doorslag kunnen geven :joy:

7 likes

13 likes

New strap day! Bandje van Amazon, “Sulla”, mooi dik en een kleur die tussen middel grijs en zand zit. Clasp van een ander Seiko.


13 likes

Na vertrek van de AnOrdain en Nomos was er weer ruimte voor een sportieve (soort van) dresswatch. Duurde even, maar vanmiddag kwam de Alpinist SPB249 binnen.

18 likes

Ik zal hier ook maar weer eens een rondje mee doen.




15 likes

5 likes

5 likes

Nog afgezien van de kwaliteit heb ik de keuze voor een faux croco band nooit begrepen.

Verder een tof ding natuurlijk :+1:t3:

12 likes

Eens. De kleur is prima, maar kwalitatief de slechtste band ooit.

1 like

13 likes

Vond nog een band en was een beetje benauwd voor de kleurencombi maar deze bevalt me wel :slight_smile:

4 likes

Crosspost

9 likes

In de Alpen met de Alpinist :sunglasses:

16 likes

Wat een machtig mooie Alpinist. Heb zelf de witte goedkopere variant (spb241) maar sta nu op het punt om deze aan de collectie toe te voegen.

1 like

Thanks man. Ik heb 'm toevallig vandaag om.



Ik beveel 'm van harte aan. Enige nadeel is dat ik deze niet bijster vaak meer om doe:

Maar ik zal de SPB197 weer eens op staal zetten, ik ben niet overtuigd op leer.

12 likes

Ik wel. Grijs suède zou denk ik ook lekker staan. Ik ben van de vermoedelijk impopulaire mening dat stalen banden maar saai zijn.

1 like