Show je Seiko Alpinist


Spb089 meegenomen op lang weekend om de band terug aan te halen

3 likes

8 likes

Nieuwe strap voor de Alpinist: grijze Colareb.

11 likes

nice! welke strap is dat?

Dank je. Dit is een Colareb Venezia in grijs.

1 like

8 likes

16 likes

Dag Alpinistenliefhebbers. Ik stond vandaag op het punt om een SPB197j1 te kopen bij Olfert&co voor maar 540 euro

Stond er afgelopen week nog op maar wilde eerst iets anders verkopen. Vandaag gedaan dus ik naar de site. Blijkt dat hij uitverkocht is (wel te bestellen maar leverbaar vanaf oktober 2022). Ik ben er een tikkie verdrietig van zoals jullie misschien begrijpen. :sleepy:

Mocht er iemand zijn met een SPB197j1 die hem kwijt wil. Hoor ik het heel graag. :grin:

2 likes

Een “gezocht-topic” is overigens geen optie vanwege mn trustlevel. Voor het geval dat iemand zich afvraagt waarom ik dat pad niet bewandel :grin:

1 like

Balen dat de voorraad bij Olfert er niet is. Hun vraagprijs heeft mij ook verleid maandje of twee geleden. Komt vast goed. En je trustlevel ook als ik zie hoe je bezig bent hier. Succes!

2 likes

Sorry man, ik kan je niet helpen, deze gaat nergens heen.


Je zou Daniël van Kremer Juweliers in Emmen nog eens kunnen vragen of hij er geen heeft liggen, en wat z’n prijs is. Ik mag daar graag horloges kopen.

2 likes

Je zou bij Uhrenlounge een prijsvoorstel kunnen doen. Vaak zijn ze daar erg redelijk.

1 like

Ik denk er nog even over na…

1 like

Ga ik proberen! Thanks voor de tip.

Gedaan! Hopelijk hopelijk accepteren ze het, heb €600,- voorgesteld leek me een redelijke prijs.

2 likes

Succes! Laat even weten of het gelukt is, ik heb soms nog steeds spijt dat ik mijn Alpinist heb verkocht :frowning:

1 like

Ja super jammer. Totaal geen rekening mee gehouden ook. Ze stonden al een hele tijd voor die prijs op hun site. Maar komt vast goed, anders geduldig wachten tot oktober :man_shrugging:

Hoop ik ook! Opent wel weer wat deuren natuurlijl :grin:

Helaas geen akkoord, ze hebben me een tegenvoorstel gedaan van €625,- twijfel erover.

Tsja, dan is het of wachten tot oktober of 4 maanden wachten afkopen door nu 85 euro meer te betalen. Alleen jij kunt beslissen of het dat geld waard is.

1 like

Wat mij betreft is deze horloge dat helemaal waard maar blijft lastig wanneer die een tijd voor minder te krijgen is geweest.

1 like