Ik verblijf en post waar en wanneer ik dat wil. Als jij daar problemen mee hebt ben je zelf vrij weg te gaan als je dat wil
Topic is niet meer gezellig. Is er animo in een groepsapp voor het delen van mods en het uitwisselen van onderdelen of zo? Als je dat leuk vind kun je me pb’en.
Jammer dat steeds weer de discussie oplaait.
Vind het erg leuk het topic te volgen maar om steeds hetzelfde ge**** te lezen is een beetje jammer!
Zou zeggen, geniet van het zonnetje en morgen een leuk feestje!
Even een vraagje voor mijn mede-modders;
Heeft iemand heel toevallig een stukje saffier voor een skx013 liggen met groot facet eraan die hij of zij kan missen? Single dome of double dome mogen beiden. met Blauwe AR svp.
Ik wou eerst even “lokaal” kijken voordat ik bij watch&style aanklop.
Het glaasje is bedoeld voor deze jongen:
My man @Mipnick heeft 'm klaar hoor!
Citaat die bij deze hoort: I love it when a plan comes together!!
Mooie dial! En inderdaad alle puzzelstukjes vallen hier in elkaar. Mooi samengesteld! Heb je toch een beetje een Doxa
Zo dan, die is wel lekker hoor
Want? Dit forum heeft duidelijke regels met betrekking tot wat wel en niet getoond mag worden. Daar kun je het mee eens zijn, of niet maar je bent hier te gast en de gastheer bepaald de regels. Lijkt me niet zo heel moeilijk om te begrijpen.
Anders is @Mipnick zijn app groepje een prima toevluchtsoord, toch?
Er valt genoeg leuks te verzinnen en tegelijkertijd weg te blijven van de fake markt.
Want?
Ik volg dit topic voor de leuk.
Niet om steeds het geruzie te lezen.
Tis leven en laten leven zou ik zeggen.
Laten we het gezellig houden.
Ik ga een biertje pakken, saluti!
Helemaal mee eens. Maar wel binnen de regels van het forum…
Proost!
Vreemd… legio mogelijkheden om te vlaggen en je dagen te vullen, en toch hier blijven l#llen.
Zou er minder problemen ermee hebben wanneer je hier ook eens wat input laat zien. Maar het enige wat je maakt zijn opmerkingen…
Het staat mij ook vrij om te blijven. Het blauwe gedeelte hier trekt me het meeste aan.
Maar ik log al regelmatig uit, enkel lezen werkt vaak rustgevend.
pb met 06 gestuurd.
Wanneer de gastheer dan ook consequent is, dan zouden die regels ook makkelijker te behappen zijn.
gelukkig zonder logo… zoek nu eigenlijk een chapterring zijnde roulette-wiel.
Geen animo verder voor een app groep zonder gezeik?
Zeker wel, zal je mijn 06 pb’en
Mijn nummer heb je al
Aangemeld👍
Ik heb je een pb gestuurd.
Je kan het ook gewoon hier doen via PB natuurlijk. Gewoon in de PB de leden uitnodigen die geïnteresseerd zijn.