Show je Seiko mod of build (Deel 2)

Gelukkig hebben we jou als grote messias, met tomeloze geduld om ieder op zijn zonden te wijzen.

3 likes

Haha :rofl:

Iets teveel eer, starter van dit topic dat is alles.

Waar maak jij je zo druk over? Is niet goed voor je hart :stuck_out_tongue_winking_eye:

Dit op dit moment het minst van mijn zorgen geloof me…

Veel sterkte gewenst! En dat meen ik van harte.

1 like

DankješŸ‘

1 like

Ik denk gevlagd vanwege een fake wijzerplaat. Het zou fijn zijn als de vlaggers je dat ook even laten weten. :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Sorry, dat wist ik niet.
Moet ik het bericht nu verwijderen?

Dat zou wel het slimste zijn ja.

1 like

Ik wist niet dat er fake Seiko wijzerplaten bestonden?
Deze wijzerplaat zie je overal op het internet bij al webshops die Seiko mod’s verkopen?

1 like

Het is ook lastig. Misschien vooraf hier even info inwinnen voordat je iets koopt. Dan weet je het in ieder geval zeker.

1 like

Ik heb er zelf geen probleem mee hoor. Hij is precies zoals ik hem wilde hebben!
Maar dank voor de tip.

2 likes

Hai,

Kan iemand mij vertellen waar ik een seiko kan aanschaffen die ā€˜gemod’ is?
Ik zou er graag 1 willen, minimaal met een diameter van 43mm, die geheel van rvs is, wegens allergie op ā€˜normaal’ staal of zilver.

(Weet niet of ik deze vraag hier mag stellen. Mocht dit niet zo zijn, mijn excuus)

Groet
Dennis

1 like

Monsterwatches lijkt me kandidaat, communicatie kan een dingetje zijn, maar dat is niet gegeven.
Hij heeft in ieder geval wel uitgebreide keuze vanuit zijn webshop, hier staan wat voorbeelden.
https://www.monsterwatches.nl/voorbeelden/

1 like

De meeste horlogekasten zijn van 316L staal ofwel rvs. Is titanium niet een betere optie?

1 like

Ja. Dat is dan eigenlijk de beste optie. Dank!

1 like

Goede ervaring met @Mipnick!

Hij heeft de wijzers van deze SPRD97j1 vervangen.

6 likes

O.a. Namoki heeft Titanium kasten/ deksels

Die hebber er alleen (nog) geen titanium band bij.

Wel leuk detail is dat de bezel en de kroon in titanium worden meegeleverd.
Alleen de achterdeksel moet je wel los bestellen.

1 like

Die zijn wel los te krijgen maar vaak met rechte aanzet. Anders is rubber volgens mij ook een goed anti allergie alternatief?

1 like

Zou kunnen, maar mooi is anders.

@Dennnis kan dan beter voor een Heimdallr (klik hier) gaan.

Dat sowieso een betere optie, want alles titanium en gelijk een complete set, en meer keuze dan enkel een SkX model. En goedkoper dan een Aftermarket kast met verder niks.
Tenminste in vergelijk met Namoki waar je er ruim €240 voor mag aftikken.

Bij SeikoMods kost het £85, maar dan nog zonder band, glas, uurwerk, etc.

2 likes