Show je Seiko mod of build (Deel 2)

Eindelijk klaar! :partying_face:

31 likes

Waar heb je die rechtse case vandaan? Mooie combinatie!

1 like

Erg geslaagd!

Instagram. Ik zoek het wel even op.

1 like

Prachtig!

1 like

Ik vind 'm echt geweldig geworden Yannick! Kan niet wachten tot m’n dial binnen is om de Tiffany versie van deze te modden :blue_heart:

2 likes

Erg geslaagd dit.

Hier momenteel nog de mijne

10 likes

Topic bevat namaak/replicas/aftermarket en nog veel meer benamingen die niet iedereen begrijpt als zijnde niet toegestaan.
Wordt opgeschoond.

Opschonen heb ik niet voldoende kennis voor, daarom het dringende verzoek om vanaf hier echt alleen originele onderdelen te showen.
Dank!

4 likes

Techniek & reviews? Bijzondere combinatie :upside_down_face:

2 likes

Top :+1:

1 like

Uhm, ik dacht dat aftermarket mods gewoon toegestaan waren (uiteraard zonder fake merk namen erop)? Bijvoorbeeld met Seiko uurwerk?

1 like

Ik wil niet de popo uithangen… maar die plaat :face_with_raised_eyebrow:

Het topic vandaag weer geopend en is het inmiddels al 2x fout gegaan :grimacing:

Zo moeilijk zijn die huisregels nou ook niet…

Dat dacht ik ook, maar als alles origineel moet zijn dan kan eigenlijk bijna niks meer getoont worden. Mijn mod bijvoorbeeld is een originele Seiko. Echter het glaasje is van Monsterwatches, de bezel en bezel insert van DLW, dus aftermarket en niet origineel. Klopt het dat ik deze dan niet meer mag vertonen?

Dat lijkt me dat er geen Seiko branding mag staan op onderdelen die niet door Seiko zijn gemaakt… zal in de praktijk met name om wijzerplaten gaan denk ik.

5 likes

Ruud snapt het

1 like

Vrij helder toch?

1 like