Erg blij mee. Draagt fijner dan de turtle, die ik überhaupt ook wat lompig vond ogen. De dial blijft echter prachtig blauw. Zo met de SKX kast een hele mooie combi!
Nu alleen de band van m’n SKX gebietst, moet ff kijken voor een alternatief. Nog een jubilee lijkt wat duf, maar past wel heel goed
De inspiratie voor een volgende komt vanzelf
Een klein modje aan de SNK381.
Het gedeeltelijk brushen van de kast, en het ( laten ) plaatsen van nieuwe wijzers.
Voor en na foto’s:
Voor:
Na:
Nou, het is leuk maar ben voor nu weer ff klaar. Aanleiding was voor deze vooral onvrede over de turtle kast. Ik heb een originele SKX, dus een andere kast vorm had wel leuk geweest, maar wilde wél een kast die stalen banden met aansluitende endlinks pakt. De Explorer/sub stijl kasten vind ik niet cool, dus dan leek de SKX de logische keuze.
Man dit is een lekkere frisse combi!
Mooi, welke wijzers heb je gebruikt?
Pff, goede vraag. Moet ik opzoeken, het zijn originele Seiko wijzers die uit een andere mod zijn gehaald. Ook deze mod krijgt een makeover
Volgens waren het deze: snxs77k
Ik zoek een ring (van 0.6mm dik /dun?? ) die het verschil tussen een zwarte uurwerkring en de grijze opvangt.
Dit scheelt mij het ombouwen, en ik wil geen andere caseback gebruiken.
Is dit er?
En waar te koop??
Thanks, staan hem erg goed
Moet ik wel een uurtje tijd hebben… aliexpress is goekoper dan mijn uurloon, dus daarvoor ben ik liever lui
Dank u voor de oplossing
Ik vind de oude vele malen mooier. Veel strakkere facetten, alsof ze van eigen productie naar China zijn gegaan.
Ik ben weer bezig met een mod op basis van een oem spb145 plaat. Welke datumschijf zouden jullie gebruiken?
- Zwart met gouden letters
- Goud met zwarte letters
- Zwart met witte letters
- Ik weet een betere optie
0 stemmers
Tijd om te stoppen met modden.
Uiteindelijk bouw je toch een Frankenwatch. Dit is mijn nieuwe beater maar toch ook zeker geen Frankenwatch
Een vraagje. Ik heb een oude 4205-0155 duiker, past daar de bezel insert van een SKX013 op?
Meten is weten. De 4205 komt hier ook nooit voorbij.