Show je Seiko mod of build (Deel 2)

Aftermarket 4205 bezel insert van speedtimerkollektion op een aftermarket SKX013 bezel. Zal dus wel passen :+1:t2:

2 likes

Good to know. Dank je!

1 like

Goeiemorgen HF.

12 likes

Welke insert heb je hiervoor gebruikt

1 like

Kwam met de kast. Bezel insert is nagenoeg identiek aan oem, zeker de lumepip.

Van dezelfde winkel, lijkt ook het zelfde. Echt net oem, dus super strak.

1 like

Wat enkel een lumpip wel niet kan doen.
Echt de mooiste uitgevoerde insert die ik ooit gezien heb :+1:t2:

1 like

Omdat niet iedereen direct in het blauw komt:

Fijne avond!

3 likes

Zie het eind resultaat :+1: bedankt voor het stemmen!

14 likes

Broertje staat in het blauw

9 likes

Mooie horloge zo

Waar heb je die band gekocht ?

Heb ik niet gedaan, de kast en band kwamen samen en zijn door de maker ervan aangeschaft. Ik was enkel de opdrachtgever maar de combi zal ongetwijfeld zijn oorsprong in China hebben :wink:

Niet om een ellenlange ongevraagde discussie te starten hoor, of misschien toch wel… maar de kast, band, uurwerk, minutenwijzer en urenwijzer komen dus van Aliexpress af.

Dus een “prutding” uit China waar een andere wijzerplaat en secondewijzer in is gezet… klopt dat?

En in hoeverre rechtvaardigd dat dan de vraagprijs van €329 incl verzending?

Ik heb zelf een soortgelijk horloge veranderd, de aanschaf was +/- €70.
Een wijzerplaat kost gemiddeld €45, en de secondewijzer zit rond de €17.

Voor iemand die zo… hoe omschrijf ik het, ja zoals jij bent. Mis ik de info wat betreft de precieze herkomst van de onderdelen.
Een lume foto had ook een betere indruk gegeven.

Imo lijkt het erop dat je er 2 had voor die prijs.
Dus 1 verkopen is 1 gratis.

Nee, verkeerde conclusie. Maar zoals eigenlijk alle aftermarket onderdelen komen ze uit China.

Nope, de kwaliteit ligt op een hoger niveau. Je bent welkom om te komen kijken

Is een vraagprijs, ik zou zeggen doe een leuk bod

Kan bij serieuze belangstelling geregeld worden. Geen probleem.

Deze Seiko 3E25 quartz diver slopen om de wijzerplaat met wat creativiteit op een NH35 te plaatsen? Of is dat zonde.

2 likes

Standaard is ie niet om aan te gluren dus mijn zegen heb je.

1 like

Ik zou het zonde vinden. Maar ja, dat heb ik ook met dit soort Citizens. Gekke speelse smoel. :grin:

2 likes

Oeps, was bedoelt als privebericht :open_mouth:

Maakt niet uit, ik heb geen geheimen. Jouw indruk dat dit een een of ander Pagini geval is waar een andere wijzerplaat is ingedouwd klopt in elk geval zeker niet :wink:

Ik had z’n broertje al gehad, maar deze wijzerplaat was beschadigd door de zon. Op Japanse veiling site had ik het voor 100 yen, wat ongeveer 0,65 euro is :sweat_smile: Gek genoeg scoor je deze werkende divers al voor zulke bedragen.

Ik ga het toch maar slopen, vind de 200m wijzerplaat wel leuk.

Dit was zijn broertje :point_down: maar vind de witte wijzerplaat ook veel mooier

IMG_3782

1 like

Helemaal geen zonde. Doen dus!

1 like