Klein projectje. Welke minuten wijzer staat beter denk je?
De oranje?
Of toch de zwarte?
Wil er een oranje bandje omdoen.
Klein projectje. Welke minuten wijzer staat beter denk je?
De oranje?
Of toch de zwarte?
Wil er een oranje bandje omdoen.
Bedoel je de minutenwijzer?
Uh, ja 🤦
Ik zou zeggen de zwarte.
Die dus
Black on black.
Het eindresultaat. In elkaar zetten en uitlijnen was geen makkie, maar het zij zo. De wijzerplaat voetjes pakten niet, moest dus stickertjes gebruiken, de chapter ring paste niet helemaal en omdat ik alles van bovenaf moest sluiten draaide het mee. Mijn ogen zijn gelukkig slecht genoeg om het verschil echt op te merken
@Mipnick is de aangewezen persoon hiervoor.
Ik heb me sporadisch wel eens ervoor aangeboden, maar heb er geen tijd meer voor.
Daarbij ben ik druk zat… met afmaken voordat ik net iets nieuws begin.
Inlay verhogen en OEM wijzers plaatsen.
De S weer goed buigen, en 4R36 uurwerk erin… heb de 7s26 nodig voor een ander project.
Ombouw naar een andere kast… en nog een mooie GMT insert vinden
Wellicht dat iemand intresse heeft in deze CT MM300 kast ?
Kan er een pakketje van maken met MM300 bezel, SBDX017 MarineMaster wijzerplaat en wijzers, kroon en nieuwe glaspakking.
Al een hele tijd niets meer geplaatst omdat ik nogal de pest er in had na mijn laatste post in deze sector.
(Al mijn vorige posts door de admin verwijderd)
Ik ga t maar weer proberen .
Vandaag mijn mod. eindelijk klaar.
Heeft erg lang geduurd…
Diverse “probleempjes” om te overkomen.
Uiteindelijk toch gelukt
Uurwerk een 7s26 en de origineel wijzerplaat.
Ja… ik had de bezel even goed moeten zetten voor de foto
Ik zie nog geen verschil
(Zie reactie 640)
Knap dat je nog kan reageren bij een gebruiker die je hebt genegeerd.
Maar niet zo netjes dat je moet liegen dat je iets hebt veranderd terwijl dit niet is gedaan
Met de forum update is de negering vervallen, die stel ik bij deze dus weer in.
Als je het verschil niet kan zien dan moet je toch echt aan een brilletje. Maar ik geloof eerder dat je vooral graag uit je nek kletst en je bij lange na niet die geweldige alziende modder bent zoals je doet voorkomen.
Dus toedeledoekie maar weer
Wat niet zo netjes is, is dat jij hier iemand voor leugenaar uitmaakt. En waarom? Ik hoop dat je hier heel veel plezier uithaalt maar je vergalt het voor velen. Wat een mannetje ben jij zeg!
Ja klopt meneer. Ik had mijn bril niet op.
Zie nu pas dat de bouwer het opnieuw precies opdezelfde manier het er scheef in heeft geplaatst.
Deze beef zal nooit ophouden. Drink een biertje, lees het topic nog eens door.
Fijne avond mannen.
Al lang geleden losgelaten en op negeren gezet. Aanrader voor de rest van de bezoekers hier.
Mod ze!
Och beef zou ik het niet noemen.
Jij bent immers degene die het was opgevallen in bericht 640
Maar dat TS het dan keihard gaat ontkennen en ontkennen en ontkennen todat het niet meer te ontkennen valt, dat wisten we hier inmiddels ook allang
Ik zou zeggen los dit even op voor deze man. Jij kan dat
Mogelijk gewoon een kleine error. Tis vaker dat ze op sommige plekken wel goed uitlijnen en andere niet.