Show je Seiko mod of build (Deel 2)

Dat was bij die oude het geval. Deze is echt goed, wat vertekening door het bolle glaasje en de schuine hoek bij het fotograferen.

Met het horloge en loep in de hand kan je prima zien dat het goed zit :ok_hand:t3:

…ontkenningsfase…

Maar goed, zal mijn ook een worst wezen verder.

On topic…

De mod die ik gepland had zal zeker niet gaan lukken :laughing:

Leuke wijzerplaat, maar het is helaas wel te klein om in een SKX013 te proppen :laughing:

1 like

Bedenk dat voortaan wat eerder voordat je hier iemand voor leugenaar gaat uitmaken!

1 like

Ik zoek nog steeds zo’n plaat. Niet aan t komen.

Mijn voorgaande reactie is verdwenen… waarschijnlijk vanwege de constatering bij een ander forumlids zijn nep-plaat.
(Voor die gebruiker heb ik nog wel een OEM gloednieuwe StO2 plaat liggen incl OEM wijzers :smile: )

Zo ook is jouw reactie verdwenen, maar ben wel benieuwd naar een foto met zijprofiel, hopelijk verduidelijkt het wat ik nog moet/wil doen bij mijn mod.

U vraagt wij draaien.

Dit was wel even puzzelen trouwens maar het resultaat mag er zijn.

3 likes

En deze hebben we natuurlijk ook nog.

7 likes

Beetje kaal :crazy_face:

1 like

Krijg de wijzerplaat niet gevonden … Super irritant.

Welke zoek je?

1 like

Oem SKX013…

Wordt lastig inderdaad. Zelf zou ik een plaat met opgelegde indices overwegen, en dan met een gouden chapter bijvoorbeeld. Lekker fout :grin:

1 like

Zou ook kunnen, heb nog een slim chapter ring in het zwart met gouden markers liggen.

1 like

Waarom koop je m niet nieuw?

1 like

Ja dat is de bedoeling, maar waar?

Update: Perry leeft nog. Onderdelen kunnen weer besteld worden.

Nu ligt die scheef.
Dus in hoeverre mag ik hier herrie over trappen?

Nee hoor, zowel het glas als de bezel + inlay liggen 100% vlak.

Wat jij wil, maar je gaat op iemand lijken die ook allerlei dingen ziet die er niet zijn :joy:

Ik zie in bericht nummer 2 van deel 1 van dit topic dat TS een fake AliExpress Seiko wijzerplaat zijn favoriet is.

:face_with_hand_over_mouth:

1 like