Show je Seiko mod of build (Deel 2)

3 likes

En deze hebben we natuurlijk ook nog.

8 likes

Beetje kaal :crazy_face:

1 like

Krijg de wijzerplaat niet gevonden … Super irritant.

Welke zoek je?

1 like

Oem SKX013…

Wordt lastig inderdaad. Zelf zou ik een plaat met opgelegde indices overwegen, en dan met een gouden chapter bijvoorbeeld. Lekker fout :grin:

1 like

Zou ook kunnen, heb nog een slim chapter ring in het zwart met gouden markers liggen.

1 like

Ja dat is de bedoeling, maar waar?

Update: Perry leeft nog. Onderdelen kunnen weer besteld worden.

Nu ligt die scheef.
Dus in hoeverre mag ik hier herrie over trappen?

Nee hoor, zowel het glas als de bezel + inlay liggen 100% vlak.

Wat jij wil, maar je gaat op iemand lijken die ook allerlei dingen ziet die er niet zijn :joy:

Stelletje kinderen!

A6A77805-8DC1-44B7-A702-03C6C91CF0AB_4_5005_c

2 likes

The grass is blue, the grass is blue, the grass is blue… je bent gewoon beledigd dat ik je stille hint tegen je gebruik, en dat ik daar express heel lang over heb gedaan :rofl:

Hoe dan ook mooie combi, alleen jammer van die kromme insert, of kromme plakkunsten.
Misschien toch beter dat je origineel koopt, en met je handen lekker in de grond blijft wroeten.

Wat betreft @Beavis … ach hij houdt iedereen wel scherp.
En als ik moet kiezen tussen jullie beide, dan valt diegene die bij de lokale shoarma-boer het menu denkt te veranderen wel af.

Pas maar op, straks gaat Jeroen je ook de les lezen en je bestoken met PB-tjes.

Nee hoor, ik vind het alleen wel grappig dat sommige dingen beter aan mijn mod menen te kunnen zien zonder daarbij schaduw werking en licht inval in acht te nemen. Beter dan ikzelf kan zien met een juweliersloupe vanuit alle mogelijke hoeken.

Maar het is zoals een wijs iemand mij zei, de kift.

Waarom zou ik? @Chlorophyl heeft groot gelijk.

Veel succes met modden heren, ik ga hier verder geen woorden meer aan vuil maken.

1 like

Even dit topic leven inblazen met een

Creatie.

Van Gruppo Seiko 1881 Italië.

https://www.instagram.com/p/C1sVXfvCOwC/?img_index=2

Ik zeg niet dat het een Seiko mod is.

Maar oordeel zelf:

Ander zicht:

5 likes

Een relatief eenvoudige dial wissel en wijzerset voor de SRPG27K1 die ik over had. Het lijkt gelukt te zijn en nu nog meer respect gekregen voor de mechanica en uurwerkmakers want ik vond dit al pittig. :innocent:



9 likes

Mijn finale project, een langlopend project ook. Bedacht als Worldtimer maar met de komst van de GMT’s er uiteindelijk toch een Worldtimer GMT van gemaakt.

11 likes

Mooi gelukt, en zeker niet doorsnee :grin:

1 like

Beetje een liefdesbaby van een aantal modellen met een knipoog naar het verleden.