Show je Seiko mod of build (Deel 2)

DLW heeft ook leuk spul. Hun mm300 skx case vond ik persoonlijk erg mooi. Deze is iets hoekiger dan een oem skx case.(Jammer dat hij te groot was voor mijn pols :sweat_smile:)

One Second Closer heeft ook mooie onderdelen. Komt uit Oost Europa als ik mij niet vergis. Hun aanbod is wel beperkter dan andere shops.

4 likes

Alles buiten Europa reken op plus 25%

1 like

Hier moet je zijn voor de MM300 die jij zoekt. 300m waterdicht en Crafterblue MM300 bandjes past er ook op.

Prima kwaliteit daar

:point_down:

1 like

Polen, da’s Europa :grin: maar heeft zeker goed spul :ok_hand:t3:

2 likes

Heb de eerste versie van Crystaltimes wel voor je, voor weinig :smile:
Kan incl double dome saffierglas. Als je wil kan de mm300 bezel mee.
CB heb ik er niet bij, maar de kenners hier weten wel of die er op kan (@Mipnick ?)

2 likes

Met gebogen banden pennen.

2 likes

De kleine bronze beater weer eens om.

7 likes

11 likes

Zomers ding! Wat voor kast heb je gebruikt?

1 like

Thanks kerel, het is een steeldive case maar geeft me KS vibes voor een prikkie :laughing:

1 like

Niks mis met vibes :grin:

5 likes

11 likes

Is dit een mod Jeroen?
Buitengewoon mooi. :+1:
Gave stoere looks.

1 like

Mijn enige mod en hij krijgt te weinig polstijd helaas. Gewoon te veel concurrentie binnen de boxen.

6 likes

Strict gezien is het een build, met originele Seiko plaat en wijzers en een SII uurwerk

1 like

4 likes

Op basis van aanraden in topic die ik had gemaakt.

Helaas niet echt goed lopend krijgen. Iemand hier die weet waar ik hier eens naar kan laten kijken. Misschien dat een nieuw uurwerk wil werken. Hij is orgineel gemaakt door monsterwatches (op mijn vraag) en daar ook nog een keer geprobeerd om goed te laten lopen maar zonder succes…

6 likes

Een SNZG13 met saffier, een andere dial en wijzers.

9 likes

Resultaat van de eerste test.

4 likes

Gezandstraald link ?

1 like