Show je Seiko mod of build (Deel 2)

Thanks kerel, het is een steeldive case maar geeft me KS vibes voor een prikkie :laughing:

1 like

Niks mis met vibes :grin:

6 likes

11 likes

Is dit een mod Jeroen?
Buitengewoon mooi. :+1:
Gave stoere looks.

1 like


Mijn enige mod en hij krijgt te weinig polstijd helaas. Gewoon te veel concurrentie binnen de boxen.

6 likes

Strict gezien is het een build, met originele Seiko plaat en wijzers en een SII uurwerk

1 like

4 likes

Op basis van aanraden in topic die ik had gemaakt.

Helaas niet echt goed lopend krijgen. Iemand hier die weet waar ik hier eens naar kan laten kijken. Misschien dat een nieuw uurwerk wil werken. Hij is orgineel gemaakt door monsterwatches (op mijn vraag) en daar ook nog een keer geprobeerd om goed te laten lopen maar zonder succes…

7 likes

Een SNZG13 met saffier, een andere dial en wijzers.

10 likes

Resultaat van de eerste test.

4 likes

Gezandstraald link ?

1 like

Gestraald met glasparel.
De bedoeling is om uiteindelijk de gehele band + kast en kroon te stralen.

2 likes

013, zowel de mod als mijn gemeente :grin:

11 likes

Een keer een bezel insert (die ik over had) een circulaire brushing gegeven. Krijg je een hele subtiele sunburst op je inlay van.

Niet te lang doen, want met een schuurspons slijten de randen sneller:

2 likes

Heb al een topic geopend ervoor, but I’ll try here as well. Heeft iemand een adresje of in de la nog een wijzerplaat van de SBDX001? Wil die graag hebben voor een nieuw project :slight_smile:

Heb de sbdx017 plaat incl wijzers nog gloedje nieuw in de la liggen… pb maar mocht je intresse hebben.

Gisteren mijn SSK003K1 weer terug mogen ontvangen nadat ik hem naar Monsterwatches had gestuurd.
Het leek mij een keer leuk om voor mezelf een horloge aan te passen naar mijn wensen. Aangezien ik geen fan ben van een datumloep was dit horloge wel geschikt om aan te passen.
Dus het hardlex is vervangen voor saffier en ook de wijzers vervangen voor wat strakkere wijzers. De gmt wijzer vervangen voor een minder opvallende.
Al met al heel blij mee en ik vind het horloge een wat strakkere cleane look hebben.
Eerst een before foto.


Hieronder de after.

14 likes

Ik vind het een geslaagde ingreep :+1:t4: oogt een stuk rustiger zo.

1 like

Dankje, dat was precies de bedoeling

NH35 build.

13 likes