Show je Seiko mod of build (Deel 2)

Best mooi? Vind het zachtjes uitgedrukt. Ik vind hem echt prachtig zo haha.

1 like

Haha wellicht wat matig verwoord, maar ben er reuze blij mee. Het enige wat me een beetje stoort, is dat de bezel erg soepel draait, dat zou ik graag anders zien.

Iemand enig idee hoe dat eenvoudig op te lossen is?

1 like

Heb je in de bezel wel een o-ring zitten?

Een beetje tandzijde onder de bezel duwen en ronddraaien! Maar dat heb je van mij niet gehoord :wink:

Ja die zit er in!

1 like

Ah ok. Dan kan dat niet het probleem zijn geweest. Geen idee of er ook nog andere o-ringen zij die in de bezel geplaatst kunnen worden van verschillende diktes. Zo zou je eventueel iets meer wrijving kunnen krijgen. Wellicht of iemand anders weet waar je iets dikkere o-ringen kan bestellen die wel passen?

1 like

Ik bespeur een grote hang naar Rolex. :smile:

Leuke mods hoor.

1 like

2 likes

Haha dat klopt. Maar dit is nu eenmaal wat mensen graag willen. Ik bouw ze niet alleen voor mezelf namelijk.:blush:

1 like

Maar waarom dan de Seiko wijzerplaat er in?

Waarom niet.

Omdat het geen Seiko horloges zijn en niks met Seiko’s te maken heeft. Wordt dan onterecht de indruk gewekt dat het een Seiko horloge is.

1 like

Maar als er geen seiko dial in zit is het ook geen seiko mod. Ik vind je reactie ook vreemd. Je mag uiteraard je mening geven op een forum maar het voegt zo weinig toe. De vraag waarom er een seiko plaat in zit lijkt me niet relevant in een Seiko mod topic.:face_with_monocle:

1 like

Ik denk dat insta ook wel wat voor jou is. Daar maken ze mods met aftermarket platen. Kan je daar agent spelen tot je er moe van word.

Koekoek heeft al z’n handen vol aan Markplaats. Nog een site bijhouden wordt wel een uitdaging denk ik!

1 like

:rofl: We moeten ons niet zo druk maken om niet relevante zaken in het leven.

Bovenste twee zijn erg goed geslaagd!

1 like

Dankjewel Patrick!

Maar jouw horloges zijn ook geen Seiko mods. :no_mouth: En dat is dan ook juist het probleem van dit soort horloges, zeker als je het een Seiko mod gaat noemen ook, dat mensen denken dat dit Seiko horloges zijn (of op wat voor manier dan ook iets te maken hebben met Seiko horloges). Maar dat is dus niet het geval.

1 like

En toch mag het hier geplaatst worden. Is ook niks mis met een aftermarket case, en dit waren dan ook de laatste woorden die ik aan je vuil maak. Ik wens je een hele fijne dag verder, met veel zon, bier en mooie vrouwen.