Show je Seiko mod of build (Deel 1)

Uncle Seiko Razor Wire voor SKX013

Ik zou niet weten hoe je dit moet noemen.
Soort van gevlochten.

Draagt iig erg soepel

5 likes

Niet mijn mod, maar zeker iets wat ik wel zou proberen :stuck_out_tongue:

12 likes

5 likes

11 likes

Deze vind ik echt top! Die zie ik vaak in diverse varianten voorbij komen. Heb je hem zelf gemod? Ik ben benieuwd waar de wijzerplaat en wijzers vandaan komen. En dat is een tophat crystal toch?

1 like

Dankjewel. Kijk eens jongeman. :sunglasses:

1 like
Welke kleur chapter ring
  • Wit
  • Zwart

0 stemmers

De rest van de onderdelen zijn vandaag binnengekomen.

3 likes

Wel weer tijd en zin voor een nieuwe mod.
Maar eerst mijn eigen hobby-hoekje ingericht.


Heb nog genoeg te doen :grin:

11 likes

Hier is mijn NA ook binnen, erg goed gelukt wat ik in gedachten had, al zeg ik het zelf :grimacing:

12 likes

Ook net binnen.
Binnenkort een andere plaat erin :grin:

2 likes

Ik ben benieuwd naar mijn Seiko Recraft mod…
Dat wordt vast funky met zo’n NOS Advan plaatje…:hugs:

10 likes

Heel vet!!

1 like

:slightly_smiling_face: ik flag niemand, maar deze dial is niet echt van Seiko. :slightly_smiling_face:
SKX023 is zwart.

Heb wijzers besteld, maar moet nog hopen of deze mooi gaan passen.

3 likes

Mooie keuze.
Paars/blauwe bezel insert erbij ??

Ben ook bezig met een retro/recraft mod.
Zit alleen nog te dubben welke saffier het mooiste staat op een SKX met Pilot bezel :thinking:

Huh is die ook nep? Wtf… Dan had ik het net zo goed via Ali kunnen bestellen voor de helft van de prijs… ik moet het nu toch echt is onder de knie krijgen wat echt is en wat nep is.

3 likes

Je kan het beste contact opnemen met @Voordeligbijdetijd
Seiko onderdelen kun je het beste bij een Seiko dealer halen. Hij kan je een lijst geven met groene dials die beschikbaar zijn of te bestellen zijn. Eventuele voor onderzoek helpt ook wel eens…

1 like

Dank voor de tip. Ik heb al contact opgenomen met de verkoper van eBay om de deal omgegaan te maken.

De blauwe SPB186 in ‘t zonnetje. Het was mij te doen om de zwarte variant, en ondanks dat deze ook cool is, denk ik dat ie niet gaat blijven.

7 likes