Ik zag na 3 keer kijken pas dat ik hem om moest draaien en dat het geen ananas met een hoofdband was
haha
Veel meer dan een probeersel zal het niet worden denk ik…Wat een bagger apparaat is dat zeg
Wat is dat dan voor apparaat?
Toys for boys!
damn, ik had deze moeten gebruiken toen dit het thema voor de fotowedstrijd was
Alleen dan is de mijne een iets oudere versie die standaard met een laser werd geleverd.
(De hele set even een weekje geleend van de baas Die was blij dat iemand er weer mee aan de bak wou
)
Edit:
even mn originele post verwijderd ivm zichtbare contactgegevens.
Wel de andere foto nog even:
Interessant band! Welk merk en model is dit precies?
Dat is een echte ElderRuwy’s Original
Net als deze twee:
Dat roze ding is nu al een poosje hier te vinden:
Ik heb de fiffer te logeren gehad, maar man,man,man (stom want over smaak valt niet te twisten) wat vond ik die roze band lelijk (sorry)
De twee kleuren band(the original), daarentegen, is top👍🏻
Mission accomplished!
Ik had echt zo’n vervelende bui toen ik dat ding maakte… toen ik die fiffer om m’n pols zag wist dat die bij elkaar hoorden
Gelukkig omschreef ik hem zelf ook al zo:
Dat beige deel was trouwens een wip. Die ging er af zodra ik daar een paars deel voor had gemaakt.
Leuk man!
Toch maar wel met markers?
Zonder markers, zonder import en douane kosten ,vrij snelle levering en lage verzendkosten zou ik je One Second Closer aan kunnen bevelen.
( Heb gister net een bestelling bij Watch and Style afgerond anders had ik er 1 voor je mee kunnen bestellen…)
Ik wilde ook bij watch and style bestellen en ze hebben hem daar, maar die markers lijken heel kort ofzo…
Pas maar op met wat je besteld… volgens mij heb je al eerder iets zonder Seiko logo besteld maar met een vals logo gekregen toch?
Zonder logo vind ik het best grappig maar toch ook weer gek voor in een 300m duiker.
Skx voorzien van een nieuw nh36 uurwerkje inclusief een zwarte dag/datum…
So far so good… Totdat ik de seconde wijzer vernaggelde.

Heeft iemand nog een skx lollypop wijzer liggen die weg mag?
Originele kost maar iets van 5 euro
Ow echt… Beter!
Waar haal jij ze dan?
Even een mailtje sturen wat je nodig hebt.
Jammer man! Gaat bij mij ook vaak fout helaas. Uren en minuten wijzer gaan prima maar zo’n secondewijzertje is gewoon veel te klein😅