Show je smartwatch

Beetje off topic (want het gaat natuurlijk om smartwatches en niet om besturingssystemen … :beers:), 't is niet eens een beetje off topic maar heel erg. Maar goed … ik kan het deze keer niet laten!

main-qimg-ce17ecf169304fb93b7356fc9f7859e1-pjlq

Jaja Hans, ik ben ook een idiot:sunglasses:

Apple Watch incoming.

3 likes

sinds een paar weken een Apple watch se 2
En het verpest voor mij een beetje de hobby.
Heb van de week de speedmaster ernaast gehad. Maar dat is gewoon niet fijn.
Dus ja ik zit in dubio.

3 likes

Geen zorgen, ondanks je neiging om fruit als horloge te benutten houden we toch van je.

2 likes

Ik heb hetzelfde hier. Ook sinds een paar maanden de Apple Watch SE 2 in gebruik.

5 likes

Hier idem dito :rofl:
Wil eigenlijk gewoon mijn Seiko SNXS om de pols of de nieuwe Citizen die onderweg is maar…
Het is toch wel heel gemakkelijk een Smartwatch omdat hij bijvoorbeeld de hartslag in de gaten houdt, berichtjes doorgeeft zodat je de telefoon niet hoeft te pakken etc.
Stond in het dubio om hem te verkopen maar toch maar gehouden.

Oplossing voor mij is nu wisselen.
Op het werk de Apple Watch om en na het werk de Seiko SNXS of straks dan ook de Citizen om als hij binnen is.

2 likes

Maar, je had rond een uur of 11 eventjes een hartslag van 120 omdat je op kantoor de trap nam ipv de lift en nu wil je geen Speedmaster meer dragen? :thinking:
Lekker man. Scheelt bakken met geld! :sunglasses:

1 like

Weet je wat ook nuttig is?
Pushberichten van ad.nl en zo.
Dan krijg je non stop berichtjes op je ‘horloge’ zoals bv. ‘Code geel in Noord-Holland’ of ‘Overleg met de boerenorganisatie LTO vastgelopen’.
Lekker man.

1 like

Gaat wel weer over hoor.

1 like

Ja precies wat je omschrijft. Ik kijk het nog eventjes aan :see_no_evil:

1 like

Ik ben de hele dag in de bus aan het rijden dus het is wel echt handig.even snel op de pols kijken.

1 like

Mag toch hopen van wel.

In April 2020 die Garmin gekocht, ik dacht: “is goedkoper dan mijn chrono binnensteken voor onderhoud.”

In januari 2022 een chrono bijgekocht en de andere binnengestoken voor onderhoud. En nog 7 andere gekocht intussentijd. :rofl:

Gisteren een uur gezocht achter die Garmin, had hem al een half jaar niet meer omgehad.

4 likes

Wouw, ja gaaf :joy:

Nee, ik bedoel niet al dat soort berichtjes.

Is meer een whatsapp berichtje bijvoorbeeld van de kinderen of de vrouw etc.
Of, ben hartpatiënt, een melding van de HeartWatch app.

De afgelopen jaren vier watches met Android gehad, twee van Garmin en één Apple Watch (vraag maar raak), maar een speciale vermelding voor de Pinewatch:

Open source, op Android te pairen via Gadgetbridge (geen bedrijven die meekijken), paar tientjes. Leuk speelgoed voor de hobbyist.

Don’t worry, er zijn geen Windows watches

1 like

Twee polsen, om ieder een horloge. Bijna niemand die het opvalt…

1 like

:mega: Breaking News! :mega:

Sinds een week ondersteunt de ING eindelijk ook Garmin Pay. :+1:

Kan ik onderweg gelukkig weer vergeten m’n phone uit de auto mee te nemen om een kop koffie af te rekenen. :blush::tada:

1 like

Haha, herkenbaar!

1 like

Ja heb ik ook gedaan werd er niet vrolijk van.heb het een weekje geprobeerd misschien langer volhouden.

1 like

Als ik sport, draag ik mijn Garmin Marq. Bij het dragen van een mechanisch horloge, draag ik vaak een dunne Garmin Vivosport (meestal onder een trui of hemd). Dat werkt voor mij prima.

7 likes