Show je smartwatch

Het enige wat ik wil weten tijdens het hardlopen en atb en is de tijd. Al die extra data is voor mij ballast.
Ik kan mij goed voorstellen dat coaches van topsporters en de Chinese regering hier anders over denken.

4 likes

Onder het motto ‘Gents to the Left, cause women are always Right’ draag ik m’n Instinct2 24/7 links en m’n mechanisch- cq quartz horloge rechts.
En welke dat dan weer is wisselt van dag tot dag.

2 likes

controlling-laugh-laughing

2 likes

3 likes

Daar is 'ie dan!

Mijn veel te dure hartslagmeter en golfspeeltje … :sunglasses: de installatie was uiteraard een eitje, zoals dat altijd gaat bij zo’n stukje fruit. Even de iPhone erbij en hoppa 't werkt gewoon. Dit is best een leuk speeltje voor idioten zoals ikzelf. Morgen een kijken of ik er wat aan heb of dat dit wellicht weer een overbodige aankoop is. Ik ga het deze keer echt een goeie kans geven. Voor nu ben ik best wel enthousiast over dit ding.

… en ik blijf er nog best rustig onder, kijkend naar mijn hartslag. :joy:

Toedels!
:beers:

6 likes

Het waren drie leuke uren! :wink:

bob-minion-bye-bye-wvq1ppzf4iv2ubmz

1 like

Van enthousiasme naar “niet mijn kopje thee” ins slechts een paar uur. Dat is nog eens een mood-swing :slight_smile:

2 likes

Het is een leuke afwisseling met de “standaard” horloges (oei, oei, ik maak het alleen maar erger geloof ik) ik heb vanalles van Omega, Tudor, Hamilton, Longines en Seiko etc maar m’n Apple doet dienst om de laad voortgang van m’n wagen te monitoren en ik heb net uit het blauw een G-Shock gekocht voor de vakantie.
Ik heb daarnaast een Atlantic Worldmaster in aantocht uit 1958 dus het gaat van links naar rechts en ik heb eigenlijk plezier van alles van om de pols kan (nou ja, ik heb geen kraal armbanden of festival bandjes van vorig jaar) dus m’n polsen zijn vrij voor uurwerken aller aard.

4 likes

Wat een leuke antwoorden en suggesties allemaal, ik zie vele horloges voorbijkomen waar ik zeker eens naar ga kijken.

Wat mij betreft heeft het trouwens helemaal geen zin om te discussiëren of ‘jij’ (in alegemene zin, ik bedoel niemand in het bijzonder) iets handig of nodig vindt want iedereen heeft andere behoeften. Zo heb ik bijvoorbeeld vrijwel alle notificaties op mijn telefoon en ‘dus’ ook op mijn smartwatch uit staan, wel zo rustig. Maar sommige dingen laat ik wel bewust doorkomen. En voor mij is het soms juist heel handig als ik even snel en vooral onopvallend op mijn horloge kan kijken naar een binnenkomend bericht.
Maar dat is voor iemand anders vast weer anders.

5 likes

Ter info voor de mensen met een Garmin; deze “Time Flies” watch face van Reedworks is zo veelzijdig, dat het even wat tijd kost om alles te proberen maar dan heb je ook wat. :slightly_smiling_face:

6 likes

7 likes

3 likes

5 likes

Modern en oud.
Goudkleurig ouderwetse originele Fixoflex rekband er aan gezet.

7 likes

Erg leuk met die band!

1 like

Heb recentelijk ook een nieuwe gekocht… de mechanische horloges komen de kast niet meer uit🫣. Even een “dipje” in het fanatisme van onze hobby, gebeurd vaker, komt wel weer goed!

6 likes

7 likes

:wink:

Facer watchfaces :grinning:

5 likes

Ik heb hetzelfde probleem haha. :smile:

3 likes

3 x pw een smartwatch om …

5 likes