Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 5)

:joy:

1 like

Een hoogtepunt uit de Nederlandse muziekgeschiedenis.

Nou ja, ik heb 'm toch nog even geluisterd en bekeken. Tot 1:48. Toen trok ik het echt niet meer. :joy:

3 likes

Niet trekken, gewoon Hakken!

3 likes

Just spilled my coffee! :coffee: :grin:

3 likes

:joy: :joy:

2 likes

Goedemorgen Skûwàlisti! :coffee:
Zal ik jullie eens een klein geheimpje vertellen.

Ik heb zojuist een zogenaamde ‘retour’ aangevraagd voor de Apple Watch. Had er slechts een paar uur voor nodig om erachter te komen dat dit hélemaal niks voor mij is. Het is een prachtig appeltje en het werkt ook seamless met alle andere zooi die ik van dat mooie fruitmerk heb maar nee dit ga ik niet lang gebruiken. Niet mijn kopje thee, snel de Thalassa weer om de pols … :sunglasses:

Blub, blub … :shark: :diving_mask:

17 likes

YARN | We're just glad you finally came to your senses! | South Park (1997)  - S21E07 | Video clips by quotes | 29103ee0 | 紗

:wink:

5 likes

Welkom terug ouwe Schuinsmarcheerder! :joy:

image

5 likes

Heb er ook eentje gehad en moet er niet meer aan denken. Ik vind het al vervelend genoeg de hele dag van alles met mn telefoon te moeten, krijg je daar alles nog eens op binnen.

4 likes

Herkenbaar. Ik heb mijn iPhone de meeste tijd op niet storen staan. Vind het ook vervelend, de hele dag die aandachtvragerij. Ik vond de Apple Watch vooral veel informatie geven die ik ook gewoon op mijn telefoon kan raadplegen (… op de telefoon zelfs zonder leesbril :see_no_evil:). Enige waarvoor je de Apple Watch zou willen hebben is vanwege de ‘sensoren’, waarbij mijn interesse dan vooral naar de hartslag uitgaat tijdens sporten.

Dat gezegd hebbende, nog iemand een stalen 1553 in nieuwstaat in de aanbieding?
Voor erbij. Jeetje, hoe lang zoek ik daar al naar. :wink:

Zo een bijvoorbeeld:

(Bron: Youtube filmpie)

8 likes

Deze lag ineens op de mat, was ik al weer vergeten :sweat_smile: net nu ik er uit dacht te zijn wat mijn (voorlopige) one-watch zou worden :see_no_evil: dadelijk eens op de Matic slingeren, weet nog niet wat ik er van vind lijkt nog wel een brugje verder dan de rode op de GMT

7 likes

Ooooorangeeee kan altijd!

3 likes

:arrow_down:

:arrow_down:

:beers:

11 likes

Goed bezig :innocent:

2 likes

Gisteren vergeten te posten, want ik zat aan de borrel… :sweat_smile:

Ik heb dit horloge nog niet zo heel lang en niet al te vaak gedragen. Absoluut een prachtig horloge, maar ik ervaar één behoorlijk nadeel (voor mij dan met mijn dikke vingers) en dat is de kroon. Gezien de positie is het voor mij een hele toer om de kroon los en vast te draaien. Zelfs tot pijnlijk aan toe voor mijn vingers. Maar verder een tophorloge! :blush: :ok_hand:

Tot de volgende keer weer! en proost! :tumbler_glass:

14 likes

Wellicht een overbodige vraag, maar laat jij je Squale om als je de tijd verzet? Ik doe dat niet en ik draai mijn horloge een slagje, zodat de kroon bij het eruit draaien gewoon op 3 uur staat.

Die heb ik dan weer niet! :sweat_smile:

Ik ook niet maar ik heb het ook al een paar keer eerder gezegd, voor opwinden en tijd zetten is die kroon gewoon kudt, op de 1521 én de Matic :melting_face:

Hmm :thinking: :point_down:t2: geeft hem wel net wat extra’s en sowieso doet de Matic het denk ik beter op zo’n wat stevigere summit. Ff wennen, wel leuk denk ik :sweat_smile:

13 likes

11 likes

Ja ik gebruikte hem ook om te zien hoe snel mn hartslag weer naar rust terugkwam tijdens bokstrainingen maar kwam snel tot de conclusie dat je met die info niet zo veel kan :crazy_face:

2 likes

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar naast de zwarte geheime Super 1521 heb ik nu ook de blauwe… :sweat_smile:
Wat een prachtig donkere blauwe plaat!

Jahaa, ik weet dat ik dit niet zo heel lang geleden geschreven heb. Ik ben gewoon ‘wendbaar’, OK? :wink:

Anyway, dank @Joshido! :slight_smile:

21 likes